آیفون 17 پرو مکس قرار است عملکرد بهتری نسبت به کوچکتر «Pro» داشته باشد، زیرا به طور انحصاری 12 گیگابایت رم و مدیریت حرارتی پیشرفته را ارائه می دهد.

آیفون 17 پرو مکس قرار است عملکرد بهتری نسبت به کوچکتر «Pro» داشته باشد، زیرا به طور انحصاری 12 گیگابایت رم و مدیریت حرارتی پیشرفته را ارائه می دهد.

اخیراً گزارش شد که iPhone 17 خط تولید ارتقاء بهتری نسبت به مدل‌های آینده آیفون 16 خواهد داشت و دلیل آن پشتیبانی بهتر Apple Intelligence به لطف 12 گیگابایت رم است. اکنون یک تحلیلگر برجسته گزارش داده است که رم 12 گیگابایتی ارتقا یافته منحصر به iPhone 17 Pro Max خواهد بود، در حالی که دستگاه های باقی مانده همان 8 گیگابایت رم را با مکانیزم خنک کننده بهتر برای مدیریت حرارتی حفظ خواهند کرد.

اپل می تواند تفاوت های عملکردی بین آیفون 17 پرو و ​​آیفون 17 پرو مکس با رم بیشتر و مدیریت حرارتی بهتر ایجاد کند

تحلیلگر Ming-Chi Kuo بیان می‌کند که آیفون 17 پرو 6.3 اینچی، iPhone 17، و iPhone 17 ‘Air’ با ظرفیت ذخیره سازی 8 گیگابایتی عرضه خواهند شد، 12 گیگابایت برای گران ترین آیفون 17 پرو مکس باقی مانده است. بر اساس گزارش‌های گذشته، آیفون 17 پرو مکس با وجود اینکه این شرکت در حال آزمایش طراحی فوق‌العاده نازک جدید است، ممتازترین مدل این شرکت است.

این همچنین می‌تواند به این معنی باشد که این شرکت ویژگی‌های اختصاصی هوش اپل را برای iPhone 17 Pro Max در نظر گرفته است، زیرا مقدار پایه رم مورد نیاز برای ویژگی‌های هوش مصنوعی آینده این شرکت 8 گیگابایت است. با رم بیشتر، آیفون می تواند ویژگی های اضافی و پیشرفته تری را در خود جای دهد که با 8 گیگابایت رم ارائه نمی شوند. در مقایسه، آیفون SE 4، که انتظار می رود در نیمه اول سال آینده عرضه شود، همچنین شایعه شده است که با 8 گیگابایت رم عرضه می شود.

به غیر از رم، آیفون 17 پرو مکس در مدیریت حرارتی بهتر نیز یک پله بالاتر از «پرو» کوچکتر خواهد بود. این تحلیلگر ادعا می کند که این دستگاه دارای یک سیستم خنک کننده ارتقا یافته است که فناوری اتاق بخار و صفحات گرافیتی را ترکیب می کند. این می تواند عملکرد بهتری در Pro Max داشته باشد، حتی اگر کوچکتر ‘Pro’ به همان چیپست های A19 Pro مجهز شود.

مابقی این دسته، از جمله آیفون 17 پرو 6.3 اینچی، تنها دارای صفحات گرافیتی هستند، نه محفظه بخار. این بدان معنی است که معیارهای بین دو مدل «Pro» به لطف مدیریت حرارتی بهتر در آیفون 17 پرو مکس متفاوت خواهد بود. نسخه پرو مکس آیفون تقریباً 40 درصد از فروش را به خود اختصاص می دهد و سهم قابل توجهی در کل درآمد اپل دارد که یکی از دلایلی است که این شرکت آن را از بقیه متمایز می کند.

اگرچه این شرکت قصد دارد شکاف بین مدل‌های «Pro» را با به‌روزرسانی سخت‌افزار دوربین یکسان، عملکرد دستگاه می‌تواند استراتژی دیگری از پایان شرکت برای جدا نگه داشتن بالاترین مدل باشد. به طور خاص، 12 گیگابایت رم در آیفون 17 پرو مکس، قابلیت‌های چندوظیفه‌ای بهتری را ارائه می‌دهد، و این فقط باعث می‌شود که این شرکت در سال آینده صفحه‌نمایش تقسیم‌شده را به iOS بیاورد یا خیر. آیا فکر می‌کنید تفاوت رم 4 گیگابایتی بین آیفون 17 پرو مکس و سایر دستگاه‌های سری، تفاوت عملکرد بیشتری ایجاد می‌کند؟

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل