اولین تریلر جدید بازی‌های برادران وارنر، هری پاتر: قهرمانان کوئیدیچ

اولین تریلر جدید بازی‌های برادران وارنر، هری پاتر: قهرمانان کوئیدیچ

امروز، Warner Bros. Games تریلر جدیدی از Harry Potter: Quidditch Champions منتشر کرد. این تریلر به علاقه مندان به بازی نگاهی انحصاری به گیم پلی بازی، به ویژه حالت PvP، سفارشی سازی، درختان مهارت، ارتقاهای مختلف Broom، حالت شغلی و موارد دیگر می دهد.

این تریلر کمی بیش از پنج دقیقه است و به بازیکنان نگاهی اجمالی به همه چیزهایی که احتمالاً باید درباره بازی هری پاتر. برای کسانی که یک تجربه انفرادی را ترجیح می‌دهند، حالت حرفه‌ای از Weasley Burrow in the Garden Cup شروع می‌شود، جایی که با چهره‌های آشنا از این مجموعه نمادین روبرو می‌شوید و در عین حال شخصیت خود را کاملاً شخصی‌سازی می‌کنید تا هر طور که می‌خواهید به نظر برسد.< /p>

شما می‌توانید یکی از سه مدرسه بزرگ جادوگری، آکادمی سحر و جادو Beauxbatons، موسسه دورمسترانگ، یا مدرسه جادوگری هاگوارتز را در جام کوئیدیچ مدارس Triwizard نمایندگی کنید. اگر در مسابقات خود موفق باشید، می‌توانید به چالش نهایی یعنی رقابت در جام جهانی کوئیدیچ بروید.

در مقایسه با سایر بازی‌هایی که منتشر شده‌اند، توانایی‌ها و سفارشی‌سازی‌هایی که می‌توانید در هری پاتر باز کنید: قهرمانان کوئیدیچ صرفاً از طریق پیشرفت درون بازی است و هیچ‌یک از آن‌ها را نمی‌توان با ارز واقعی خریداری کرد. برای باز کردن توانایی‌های جدید و سفارشی‌سازی، بازیکنان باید برای کسب امتیاز مهارت تلاش کنند تا بتوانند به حرکات ویژه و ارتقاء جارو دسترسی داشته باشند. ارتقاء جارو به بازیکنان این امکان را می‌دهد که سریع‌تر حرکت کنند، چابکی بیشتری به دست آورند و بیشتر به آنها کمک کند قهرمان کوئیدیچ شوند.

برای کسانی که در مورد عنصر PvP بازی هیجان‌زده هستند، می‌توانند نقش خود را انتخاب کنند که می‌تواند تعقیب‌کننده، نگهبان، کتک‌زن یا جستجوگر باشد، دقیقاً مانند نقش‌های سنتی که در فیلم‌ها نشان داده می‌شوند. در حالی که می‌توانید نقشی را که کنترل می‌کنید انتخاب کنید، باید یک Chaser اضافی را نیز کنترل کنید.

Harry Potter: Quidditch Champions در 3 سپتامبر 2024 منتشر می شود برای نسخه های دیجیتال، که در پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری X|S و رایانه شخصی در دسترس خواهند بود. برای کسانی که خواهان نسخه فیزیکی بازی هستند، باید تا 8 نوامبر 2024 منتظر بمانند. علاوه بر این، نسخه نینتندو سوییچ بازی مدتی در طول فصل تعطیلات منتشر خواهد شد، اما تاریخ مشخصی برای آن وجود ندارد. هنوز.

برای کسانی که ممکن است در مورد خرید هری پاتر: قهرمانان کوئیدیچ نگران نباشند، این بازی بدون هزینه اضافی از 3 تا 30 سپتامبر 2024 در دسترس اعضای پلی استیشن پلاس خواهد بود. کسانی که آن را از طریق پلی استیشن پلاس بازی می کنند نیز دریافت خواهند کرد. یک لوازم آرایشی اضافی که می‌توانند در بازی استفاده کنند.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل