Swan Bitcoin و Equity Trust برای گسترش IRA بیت کوین به نیروها می پیوندند

Swan Bitcoin و Equity Trust برای گسترش IRA بیت کوین به نیروها می پیوندند

سوان بیت کوین با شرکت Equity Trust برای ارائه حساب های بازنشستگی فردی بیت کوین همکاری می کند.

مشتریان اکنون می توانند بیت کوین را به طور یکپارچه مدیریت کنند (BTC) در سبد بازنشستگی خود، با انواع حساب های جدید مانند Solo 401(k)s، Roth Solo 401(k)s، SEP IRA، و حساب‌های پس‌انداز بهداشتی موجود از طریق پلتفرم سوان، بر اساس بیانیه مطبوعاتی 29 اوت. 

این مشارکت، پس‌انداز بیت‌کوین را به حساب‌های دارای مزیت مالیاتی بیشتری گسترش می‌دهد. این همکاری همچنین یک ویژگی منحصر به فرد را معرفی می کند: یک گزینه IRA ممتاز که یک آدرس ساعت خاص را به مشتریان ارائه می دهد و امکان مشاهده مستقیم روی زنجیره و تأیید دارایی بیت کوین آنها را فراهم می کند.

این یک گام مهم در دسترسی بیشتر بیت کوین برای طیف وسیع تری از سرمایه گذاران است، به ویژه کسانی که به دنبال گزینه های بازنشستگی هستند.

امنیت بیت کوین IRA

بیت کوین IRA به عنوان راهی برای تنوع بخشیدن به سبدهای بازنشستگی مورد توجه قرار گرفته است. با این حال، امنیت همچنان یک نگرانی حیاتی است. ارائه دهندگانی مانند Swan Bitcoin بر اهمیت ذخیره سازی ایمن، با استفاده از روش های ذخیره سازی سرد و رمزگذاری پیشرفته تأکید می کنند. برای محافظت از دارایی ها 

با وجود این اقدامات، نوسان ذاتی بیت کوین هنوز ریسک را ایجاد می کند، و این امر برای سرمایه گذاران مهم است که پاداش های بالقوه را در مقابل ریسک ها بسنجند. علاوه بر این، IRAهای بیت کوین معمولاً در مقایسه با IRAهای سنتی هزینه بیشتری دارند.

کوری کلیپستن، بنیانگذار و مدیر عامل سوان بیت کوین، اظهار داشت که این همکاری راه امن تری را برای مشتریان فراهم می کند تا بیت کوین را در برنامه ریزی بازنشستگی خود بگنجانند. هر دو شرکت بر اهمیت امنیت و خدمات مشتری در این پیشنهاد تاکید کردند.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل