تحلیلگر: حرکات قدیمی بیت کوین باید متوقف شود تا به افزایش قیمت کمک کند

تحلیلگر: حرکات قدیمی بیت کوین باید متوقف شود تا به افزایش قیمت کمک کند

تحلیلگر ادعا می کند که یکی از دلایل اصلی رکود اخیر بیت کوین، حرکت آدرس های غیرفعال است.

طبق گفته تحلیلگر CryptoQuant، بیش از 52000 بیت کوین (BTC)، کمتر از سه ماه نگهداری می شود، در سه روز گذشته به صورت زنجیره ای منتقل شده اند. علاوه بر این، 75228 سکه بین سه تا شش ماه نیز جابجا شده است.

این دارایی ها متعلق به دارندگان کوتاه مدت و میان مدت است. بر اساس داده‌های CryptoQuant، ۲۸۳۴ توکن BTC که بین شش ماه تا دو سال غیرفعال بوده‌اند، شروع به حرکت‌های زنجیره‌ای کردند.

با ادامه تثبیت قیمت در زیر مرز 60000 دلار، داده ها نشان می دهد که 16003 بیت کوین بین 5 تا 7 سال وارد بازار شده است.

تحلیلگر ادعا می کند که این تحرکات به احساسات نزولی در سطح بازار کمک کرده است و “نیاز به توقف” است. 

«وقتی بیت کوین‌هایی که برای مدت طولانی خاموش مانده‌اند جابه‌جا می‌شوند، معمولاً در حال آماده‌سازی برای چیزی است و ممکن است ببینید که از آنها برای فروش استفاده می‌شود.»

تحلیلگر CryptoQuant نوشت.

در حالی که نرخ سرمایه بیت کوین اشاره به بازگشت بالقوه برای قیمت دارایی، افزایش مقدار گردش غیرفعال همچنان می تواند باعث کاهش بیشتر قیمت شود.

بیت کوین در 24 ساعت گذشته 0.2 درصد کاهش یافته است و در زمان نگارش این مقاله با قیمت 59,750 دلار معامله می شود. ارزش بازار این دارایی در حال حاضر 1.17 تریلیون دلار با حجم معاملات روزانه 33 میلیارد دلار است.

قیمت BTC و RSI – 29 اوت | منبع: crypto.news

طبق داده‌های صفحه قیمت crypto.news، شاخص قدرت نسبی BTC همچنان در سطح 46 قرار دارد. نشانگر نشان می دهد که بیت‌کوین در این نقطه قیمت بیش از حد فروخته می‌شود، اما در حال نزدیک شدن به منطقه خنثی است زیرا قیمت نزدیک به مرز 60000 دلار است.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل