پلی استیشن 5 پرو دارای طراحی مشابه مدل پایه است. مجموعه Reveal برای اوایل سپتامبر

پلی استیشن 5 پرو دارای طراحی مشابه مدل پایه است. مجموعه Reveal برای اوایل سپتامبر

طراحی PlayStation 5 Pro تفاوت چندانی با مدل پایه فعلی نخواهد داشت. طبق گزارش جدیدی از یک افشاگر قابل اعتماد.

اوایل امروز، افشاگر معروف billbil-kun اطلاعات جدیدی را در مورد سیستمی که هنوز منتشر نشده است ارائه کرده است و تایید می کند که با قضاوت در قسمت جلویی، نام PlayStation 5 Pro را به طور غیر منتظره ای معرفی می کند. بسته بندی نهایی که آنها توانستند ببینند. جلوی بسته‌بندی نهایی نیز طراحی کنسول را نشان می‌دهد، که تقریباً مشابه مدل پایه فعلی است، بدون چند تفاوت جزئی و اندازه کمی ضخیم‌تر.

به اندازه کافی جالب توجه است که PlayStation 5 Pro ممکن است بدون درایو دیسک عرضه شود، زیرا بسته بندی که توسط افشاگر مشاهده می شود، سیستم را بدون دیسک نشان می دهد. با این حال، فاش کننده نمی تواند تأیید کند که آیا این مدل تنها مدلی است که عرضه می شود یا خیر. علاوه بر این، این کنسول با یک کنترلر استاندارد DualSense ارائه می شود.

با توجه به زمان اعلام، billbil-kun نمی‌توانست دقیقاً زمان معرفی PS5 Pro را تأیید کند، اما نباید زمان زیادی طول بکشد، زیرا سیستم شایعه شده طولانی‌مدت باید در نیمه اول سپتامبر فاش شود. .

PlayStation 5 Pro هنوز به طور رسمی معرفی نشده است، اما اساساً یک مخفی آشکار در Gamescom 2024، با توسعه دهندگان آزادانه در مورد آن حتی با Alessio ما صحبت می کنند. ما شما را در اسرع وقت در جریان آن قرار خواهیم داد، بنابراین منتظر آخرین اخبار باشید.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل