CoinFlip ارائه دهنده دستگاه های خودپرداز رمزنگاری به مکزیک گسترش می یابد

CoinFlip ارائه دهنده دستگاه های خودپرداز رمزنگاری به مکزیک گسترش می یابد

ارائه‌دهنده خودپرداز ارزهای دیجیتال مستقر در ایالات متحده، CoinFlip، به عنوان بخشی از برنامه‌های توسعه جهانی خود، به مکزیک گسترش یافته است.

طبق بیانیه مطبوعاتی به اشتراک گذاشته شده با crypto.news، کوین فلیپ دستگاه های خودپرداز ارزهای دیجیتال خود را در سراسر مکزیک مستقر کرده است و این کشور آمریکای لاتین را به عنوان هشتمین بازار بین المللی خود معرفی کرده است. راه اندازی این دستگاه های خودپرداز در 20 مکان در سراسر مکزیکوسیتی خواهد بود و مناطق پرترافیک مانند مراکز خرید و کافی شاپ ها را هدف قرار می دهد.

مدیر عامل شرکت، بن وایس، این حرکت را “گام منطقی بعدی” برای کوین فلیپ توصیف کرد و افزود که این اقدام به مکزیکی ها “روشی راحت، ایمن و آسان” برای دسترسی به ارزهای دیجیتال ارائه می دهد. 

ورود CoinFlip به مکزیک، برنامه های توسعه خود را در آمریکای شمالی، پس از ورود آن به کانادا در سال 2022 تکمیل می کند. این شرکت همچنین خدماتی را در استرالیا، نیوزلند، آفریقای جنوبی، ایتالیا، پاناما و برزیل ارائه می دهد که بزرگترین بازار آن است. ایالات متحده.

Coinatmradar رتبه‌بندی CoinFlip را به عنوان دومین ارائه‌دهنده ATM ارزهای دیجیتال، با شبکه ای از بیش از 5200 دستگاه نصب شده در سطح جهانی. با این حال، در این اطلاعیه آمده است که از نظر حجم تراکنش در رتبه اول قرار دارد.

CoinFlip خودپردازهای رمزنگاری را ارائه می دهد< /a> که کیوسک نیز نامیده می‌شود، دارای رابط‌های صفحه لمسی است که به کاربران امکان می‌دهد مستقیماً با استفاده از پول نقد ارزهای دیجیتال را خریداری و بفروشند. این دستگاه‌ها دارای یک اسکنر کد QR برای آدرس کیف پول کاربر هستند که امکان واریز وجوه به کیف پول را بدون تایپ آدرس‌های طولانی کیف پول فراهم می‌کند. 

علاوه بر بیت کوین، دستگاه های خودپرداز از ارزهای دیجیتال دیگری مانند ETH نیز پشتیبانی می کنند. a href=”https://crypto.news/price/dogecoin/” target=”_blank” rel=”noreferrer noopener”>DOGE، LTC، XLM، LINK و استیبل کوین‌هایی مانند USDC، USDT و PAXG.

CoinFlip همچنین برنامه‌هایی برای گسترش خارج از مکزیکوسیتی در سراسر سال 2024 دارد.

یک نقطه اتصال رمزنگاری

بر اساس CoinFlip، با استناد به یک گزارش Chainalysis 2023، مکزیک رتبه 16 را در شاخص جهانی پذیرش کریپتو دارد. آلخاندرو براوو، مدیر کشور مکزیک برای CoinFlip انتظار دارد “افزایش قابل توجهی در مالکیت ارزهای دیجیتال در بازار مکزیک.”

در زمان انتشار، مکزیک حداقل دارای 86 دستگاه خودپرداز بیت کوین بود. ، که بیشتر آن در پایتخت آن، مکزیکو سیتی است. در سال 2022، این کشور عناوین پس از نصب دستگاه خودپرداز بیت کوین در ساختمان سنا توسط حزب انقلاب دموکراتیک.

در سطح جهانی، تعداد دستگاه‌های خودپرداز ارزهای دیجیتال دارای از رکورد ثبت شده در دسامبر 2022 به 38789 در مجموع به 38789 کاهش یافت. این افت همزمان با افزایش کلاهبرداری ها و کلاهبرداری های مربوط به خودپردازهای رمزنگاری که قانونی را ترسیم کرده است توجه.

در 20 اوت، ناظر مالی آلمان BaFin 13 دستگاه خودپرداز کریپتو را توقیف کرد و دلیل آن فقدان مجوزهای لازم و نگرانی در مورد پولشویی بود. رگولاتور هشدار داده است که اپراتورهای خودپرداز که از مقررات محلی پیروی نمی کنند ممکن است با پنج سال زندان مواجه شوند.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل