گزارش ژوئیه 2024 Newzoo نشان می دهد که EA Sports College Football 25 یک موفقیت فوری است

گزارش ژوئیه 2024 Newzoo نشان می دهد که EA Sports College Football 25 یک موفقیت فوری است

این توصیه سرمایه گذاری نیست. نویسنده در هیچ یک از سهام ذکر شده هیچ سمتی ندارد. Wccftech.com یک خط مشی اخلاقی و افشای اطلاعات دارد.

Newzoo جدیدترین گزارش خود را در مورد صنعت بازی منتشر کرده است. این بار بر روی رایانه شخصی و کنسول MAU (کاربران فعال ماهانه) و رتبه بندی درآمد متمرکز شده است. برخی از نتایج با بازی‌های چند نفره عملکرد بهتری نسبت به اکثر بازی‌های تک‌نفره دارند. یکی از برجسته ترین بازی هایی که امسال منتشر شد، EA Sports College Football 25 بود.

در حالی که بازی‌های ورزشی در ترکیبی از نسخه‌های دیگر نادیده گرفته می‌شوند، EA Sports College Football 25 بلافاصله به شماره 1 جهش کرد. به طور خاص، زمانی که بازی در ماه جولای منتشر شد، در هر دو پلی استیشن و ایکس باکس شماره 1 بود و در ماه جولای به پرفروش‌ترین بازی ورزشی تبدیل شد.

به‌طور شگفت‌انگیزی، بازی‌های ورزشی واقع‌گرایانه آن‌هایی بودند که بدون توجه به پلتفرم، بر برخی از جایگاه‌های برتر درآمد بازی در سراسر جهان تسلط داشتند. ما قبلاً ثابت کرده‌ایم که EA Sports Football 25 به شماره 1 جهش کرده است، اما EA Sports FC 24 در رتبه سوم قرار گرفت و NBA 2K24 در رتبه نهم قرار گرفت و سه رتبه نسبت به ماه قبل کاهش یافت.

با وجود دریافت نقدهای متفاوت، The First Descendant نیز در ماه جولای به طرز شگفت انگیزی خوب عمل کرد. در مجموع در ایکس باکس شماره 5، در رایانه شخصی شماره 6 و در پلی استیشن شماره 7 بود. این بازی در هفته اول انتشار، 10 میلیون بازیکن در سراسر صفحه دریافت کرد، که برای یک بازی رایگان بسیار مهم است.

اگرچه miHoYo معمولاً دنیای گاچا را طوفانی کرده است، Zenless Zone Zero عمدتاً روی کنسول‌های دیگر به جز پلی‌استیشن قابل تحمل نبود. این بازی برای پلی استیشن 5، اندروید، iOS و رایانه شخصی منتشر شد اما تنها توانست در رتبه بندی پلی استیشن در رتبه 11 قرار گیرد.

با نگاهی دقیق به گزارش، بسیار منطقی است که بازی‌های چندنفره بهتر از بازی‌های تک‌نفره پیشی گرفته‌اند، به‌ویژه که امسال شاهد هجوم عظیمی از بازی‌های AAA نبوده‌ایم، با بیشتر بازی‌های بالقوه بزرگ. قرار است بازی‌هایی مانند Silent Hill 2، Dragon Age: The Veilguard و The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom بعداً در سه ماهه چهارم سال 2024 منتشر شوند، نمودارها به نفع خود تغییر کنند. بازی‌های تک‌نفره، با درآمد بیشتر و بازیکنان فعال.

یکی از شگفت‌انگیزترین نتایج این است که تک بازی نینتندو سوییچ در رتبه‌بندی 20 درآمدی برتر قرار می‌گیرد. آن بازی Nintendo World Champions: NES Edition است. در حالی که فوراً در نمودارها بالا رفت و به رتبه 1 در نینتندو سوییچ رسید، اما در نمودارهای عمومی چنین شانسی را تجربه نکرد. درعوض، به عنوان تنها عنوان توسعه یافته توسط نینتندو در بین بهترین ها، در رتبه 17 قرار گرفت.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل