آیا تبادل DTX (DTX) در سال 2024 تسلط خواهد داشت؟ نهنگ های سولانا (SOL) و اتریوم (ETH) بله می گویند

آیا تبادل DTX (DTX) در سال 2024 تسلط خواهد داشت؟ نهنگ های سولانا (SOL) و اتریوم (ETH) بله می گویند

DTX Exchange (DTX) یکی از پروژه هایی است که اخیراً در مورد آن صحبت شده است. این ستاره پیش فروش مرحله 2 در حال حاضر بیش از 1.5 میلیون دلار جمع آوری کرده است، در حالی که پیش بینی ها می گویند می تواند تا پایان آگوست 2024 به 2 میلیون دلار برسد. تقاضا برای آن بسیار بالاست، حتی نهنگ های Solana (SOL) و Ethereum (ETH) شروع به ذخیره سازی کرده اند. آن.

در حالی که این سکه های کریپتو شاهد اخبار خوب و حرکت اخیر قیمت بوده اند، ممکن است نتوانند با رشد بلندمدت DTX مطابقت داشته باشند. حتی برخی از تحلیلگران می گویند که این تازه کار می تواند در سال 2024 به ارز دیجیتال 50 برابری بعدی تبدیل شود.

تبادل DTX (DTX): یک فرصت شگفت انگیز

DTX Exchange (DTX) در بازار کریپتو نامی برای خود دست و پا می کند. پیش فروش آن تا کنون عالی بوده است و به خریداران اولیه بازدهی 100 درصدی می دهد. این عملکرد بدون توجه نمانده است، زیرا تأثیرگذاران بزرگ ارزهای دیجیتال مانند CryptoDexWorld این پروژه را ذکر کرده اند. برای مثال، این YouTuber به 142 هزار مشترک خود گفت که DTX Exchange می تواند تجارت آنلاین را برای همیشه تغییر دهد.

DTX Exchange یک پروتکل هیبریدی L1 را معرفی می کند که محصولات Web3 را با ابزارهای مالی معمولی ترکیب می کند. در این پلتفرم معاملاتی، افراد می توانند بیش از 120 هزار کلاس دارایی مانند CFD، FX و ارزهای دیجیتال را با اهرم 1000 برابری خریداری کنند. به‌علاوه، DTX Exchange می‌تواند به یکی از محبوب‌ترین طرفداران در میان افرادی که از حفظ حریم خصوصی آگاه هستند تبدیل شود، زیرا هیچ بررسی KYC ثبت‌نامی انجام نمی‌شود.

این پلتفرم دارای یک توکن ابزار بومی به نام DTX است. نگه داشتن آن مزایای بسیاری مانند هزینه های معاملاتی کوچکتر و حق رأی برای مسائل حاکمیتی را برای شما به ارمغان می آورد. نهنگ ها اکنون به DTX روی می آورند که در مرحله 2 پیش فروش آن 0.04 دلار قیمت دارد. اما این قیمت پس از اجرای مرحله 3 به 0.06 دلار خواهد رسید. پس از اینکه لیست Tier-1 CEX برای DTX در سه ماهه سوم سال 2024 انجام شد، کارشناسان افزایش 50 برابری را پیش بینی کردند.

Solana (SOL): برداشت بایت بدون هزینه

Solana (SOL) یک بازیگر بزرگ در این بازار است. اخیراً Bybit اعلام کرد که از اکوسیستم رو به رشد Solana پشتیبانی می کند. آنها همچنین فاش کردند که اگر از شبکه Solana در Bybit استفاده کنند، برای مدت زمان محدودی، افراد می توانند از برداشت های بدون کارمزد برای PYUSD، USDT و USDC برخوردار شوند.

این خبر سولانا می تواند تقاضا برای این سکه را افزایش دهد. حرکت ارزش SOL تنها در هفته گذشته نزدیک به 2 درصد افزایش یافت. علاوه بر این، SOL بالاتر از میانگین های متحرک نمایی و ساده 10 روزه خود معامله می شود در حالی که دارای شاخص حرکت صعودی بالای 1.58 است.

به لطف همه این عوامل، آینده کریپتو سولانا روشن به نظر می رسد. تحلیلگران Crypto پیش بینی می کنند که SOL تا قبل از پایان سپتامبر 2024 با قیمت 155 دلار معامله می شود.

اتریوم (ETH): تحلیلگر برجسته همچنان مطمئن است

اتریوم (ETH) سکه دیگری است که در نمودارهای قیمت افزایش یافته است. داده‌های CoinMarketCap نشان می‌دهد که قیمت اتریوم بیش از 3 درصد در روز هفتم افزایش یافته است. نمودارهای روز تحلیلگر بزرگ Crypto Vikings می گوید که ETH می تواند به زودی سر به فلک بکشد. در مقاله X خود، او می گوید که ETH اکنون بزرگترین PO3 را می بیند پس از بازپس گیری سطح 2800 دلار، می تواند باعث افزایش قیمت شود.

مشخصات فنی رمزارز اتریوم نیز نشانه های خوبی از خود نشان می دهد. در حال حاضر، ETH دارای سطح MACD 108.3 است که در منطقه خرید قرار دارد در حالی که بالاتر از میانگین متحرک ساده و نمایی 10 روزه خود معامله می شود. در نتیجه، ETH در کنترل گاو است.

سایر کارشناسان نیز پیش‌بینی جسورانه قیمت اتریوم را انجام داده‌اند – به 3000 دلار در اکتبر 2024.

چرا سولانا و نهنگ های اتریوم از تبادل DTX پشتیبانی می کنند؟

شکی نیست که صرافی DTX تأثیر زیادی در بازار ارزهای دیجیتال ایجاد می‌کند و نهنگ‌های اتریوم و سولانا به آن توجه کرده‌اند. از آنجایی که این تازه‌کار دارای ارزش بازار کمتری نسبت به سایر سکه‌های رمزنگاری شده است، با پول کمتر نیز سریع‌تر افزایش می‌یابد. بعلاوه، پیوندهای آن با بسیاری از بازارها، مانند FX 1.4 تریلیون دلاری، در درازمدت به آن ثبات بیشتری می بخشد.

بیشتر بیاموزید:

خرید پیش فروش

از وب‌سایت DTX دیدن کنید قوی>

به انجمن DTX بپیوندید

          بدون هرزنامه، بدون هرزنامه فقط بینش می‌توانید در هر زمانی اشتراک خود را لغو کنید.

 

 

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل