شبیه ساز ShadPS4 PlayStation 4 اکنون می تواند Bloodborne را با رزولوشن 1800p، 144 FPS اجرا کند.

شبیه ساز ShadPS4 PlayStation 4 اکنون می تواند Bloodborne را با رزولوشن 1800p، 144 FPS اجرا کند.

شبیه‌ساز ShadPS4 PlayStation 4 در چند روز گذشته پیشرفت‌های باورنکردنی داشته است و اکنون می‌تواند Bloodborne را با نرخ فریم بالا و وضوح بالاتر از نسخه اصلی اجرا کند.

همانطور که در چند ویدیو به اشتراک گذاشته شده توسط BrutalSam، PlayStation 4 نشان داده شده است شبیه ساز می تواند یکی از محبوب ترین بازی های انحصاری کنسول را با وضوح 1800p و با نرخ فریم بالا مانند 120 و 144 فریم بر ثانیه اجرا کند. شبیه سازی به وضوح از دقیق بودن فاصله زیادی دارد، زیرا در برخی موارد تصاویر بصری هنوز به درستی رندر نمی شوند، اما با توجه به اینکه چگونه شبیه ساز فقط توانست بازی را بوت کند چند هفته پیش، این پیشرفت باورنکردنی است. روزی که Bloodborne به طور کامل بر روی رایانه شخصی قابل پخش باشد، اکنون در آینده چندان دور به نظر نمی رسد.

شبیه‌سازی صحیح Bloodborne از ShadPS4 تنها اولین قدم است، زیرا یکی از موددرهای سری Souls در اوایل ماه جاری تأیید کرد که در حال کار بر روی یک ریمستر با بافت‌های ارتقا یافته، سایه‌های پویا، بازتاب‌های بهتر و موارد دیگر هستند. به این ترتیب، بازیکنان رایانه شخصی همچنان در حال دریافت ریمستر مورد علاقه‌ای هستند که به نظر نمی‌رسد سونی علاقه‌ای به انتشار آن در آینده نزدیک داشته باشد.

اطلاعات بیشتر در مورد شبیه ساز شگفت انگیز ShadPS4 PlayStation 4 را می توانید در وب سایت رسمی آن بیابید. .

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل