Semler Scientific سبد بیت کوین را با خرید 5 میلیون دلاری گسترش می دهد

Semler Scientific سبد بیت کوین را با خرید 5 میلیون دلاری گسترش می دهد

Semler Scientific ذخایر بیت کوین خود را به بیش از 1000 بیت کوین افزایش داده است، که نشان دهنده اعتماد مداوم به ارز دیجیتال به عنوان یک سرمایه گذاری استراتژیک است.

Semler Scientific، یک شرکت فناوری پزشکی، در حال تشدید استراتژی بیت کوین است. با خرید 83 (BTC) اضافی به مبلغ 5 میلیون دلار و افزایش قیمت کل دارایی ها به 1012 بیت کوین با هزینه انباشته 68 میلیون دلار، شامل هزینه ها و هزینه ها.

در یک دوشنبه بیانیه مطبوعاتی، 26 اوت، شرکت فناوری مراقبت های بهداشتی مستقر در سانتا کلارا، که متخصص در راه حل های مدیریت بیماری های مزمن است، گفت که این خرید را عمدتاً با استفاده از پول نقد حاصل از عملیات انجام داده است، که با کمک های مالی جمع آوری شده از طریق این شرکت تکمیل شده است. -برنامه ارزش سهام بازار.

«ما از پذیرش نهادی رو به رشد بیت کوین دلگرم هستیم. اخیراً گزارش شده است که برای اولین بار، موسسات بیش از 20٪ از دارایی های بیت کوین ETF تحت مدیریت را در اختیار دارند.”

اریک سملر، رئیس Semler Scientific

Semler Scientific به خرید بیت کوین ادامه می دهد

هجوم اولیه Semler Scientific به بیت کوین در اواخر ماه مه رخ داد، زمانی که شرکت اعلام کرد خرید 581 BTC به قیمت 40 میلیون دلار.

در آن زمان، سملر بر پتانسیل بیت کوین به عنوان یک “ذخیره ارزش قابل اعتماد” و “سرمایه گذاری قانع کننده” تاکید کرد و به کمبود و پتانسیل آن به عنوان محافظ تورم و پناهگاه امن در میان عدم اطمینان اقتصادی جهانی اشاره کرد. علاوه بر این، سملر همچنین در آن زمان گفت که این شرکت بر این باور است که مقاومت دیجیتالی و معماری بیت کوین “آن را به طلا ترجیح می دهد که ارزش بازاری آن تقریباً 10 برابر بیت کوین است.”

با آخرین تراکنش، Semler Scientific در فهرست برترین شرکت‌های عمومی در سراسر جهان که بیت کوین را در ترازنامه خود نگه می‌دارند، رتبه هفدهم را به خود اختصاص داده است و از شرکت استخراج بیت کوین آمریکایی Bit Digital، Inc.، پیشی گرفته است. ://bitcointreasuries.com/” target=”_blank” rel=””>داده‌ها از بیت‌کوین خزانه‌داری.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل