مدیرعامل یوبی‌سافت تورنتو می‌گوید بازسازی Splinter Cell «در حالت مخفی باقی می‌ماند»

مدیرعامل یوبی‌سافت تورنتو می‌گوید بازسازی Splinter Cell «در حالت مخفی باقی می‌ماند»

در حال حاضر، یوبی‌سافت تورنتو با تعداد پروژه‌های در حال انجام خود بسیار جاه طلب است. این تنها به بازسازی Splinter Cell محدود نمی شود. همچنین شامل بازی بحث‌برانگیز آینده Star Wars: Outlaws می‌شود که در 30 آگوست منتشر می‌شود. آنها همچنین در حال کار بر روی بازسازی Prince of Persia: Sands of Time و البته بازسازی Splinter Cell هستند.

PSU سفری به Ubisoft Toronto داشت و عمدتاً در مورد نگاه‌های پشت صحنه فیلم Star Wars: Outlaws بحث می‌کرد، اما همچنین یک لحظه از آنها در مورد بازسازی Splinter Cell سؤال کرد. Splinter Cell اصلی در سال 2002 ساخته شد و راه را برای بسیاری از بازی های دیگر در فرنچایز Splinter Cell باز کرد که آخرین نسخه آن در سال 2013 بود. تاریخ انتشار رسمی برنامه ریزی شده ای برای بازسازی Splinter Cell وجود ندارد و حقیقتاً هیچ کس نمی داند. چه مدت از توسعه آن باقی مانده است. یوبی سافت تورنتو در این مورد نسبتاً خاموش است.

بازسازی Splinter Cell در سال 2021 اعلام شد و از آن زمان تاکنون اخبار بسیار کمی منتشر شده است. در سال 2022، دیوید گریول، شخصی که قرار بود فیلم بازسازی سلولی Splinter را کارگردانی کند، پس از 11 سال کار در آنجا یوبی سافت را ترک کرد. در حال حاضر، مشخص نیست که چه کسی پروژه را هدایت می کند و بازی در چه مرحله ای از توسعه قرار دارد.

وقتی PSU برای حضور عملی از Star Wars: Outlaws بازدید کرد، آنها همچنین از مدیر عامل داریل لانگ در مورد چگونگی شکل‌گیری Splinter Cell Remake پرسیدند. با ناراحتی بسیاری از طرفداران هیجان زده، او واقعاً جواب چندانی نداد. در عوض، او پاسخ داد که “در حال حاضر در حالت مخفی باقی می ماند.”

Ubisoft اخیراً در ماه ژوئن نمایشگاه خود را به نام Ubisoft Forward داشت که در آن بسیاری انتظار داشتند تا به سوالاتی که مدتها در انتظارشان بود در مورد بازسازی پاسخ دهند. با این حال، این سؤالات هنوز بی پاسخ می مانند، زیرا هیچ اطلاعاتی در Forward و یا هیچ جای دیگری ارائه نشده است.

تنها اشاره‌ای که نشان می‌دهد تولید همچنان ادامه دارد، تعداد مشاغلی است که در دسامبر 2023 ظاهر شدند. 12 شغل برای Ubisoft Toronto، استودیوی اصلی که پروژه عظیم بازسازی Splinter Cell را انجام می‌دهد، فهرست شده بود.

در حال حاضر، طرفداران هیجان زده باید همچنان منتظر بمانند و هر گونه نوعی خرده نان که یوبی سافت تورنتو ممکن است در رابطه با بازسازی بازی نمادین 2002 حذف کند، اما در حال حاضر، طرفداران فقط باید بپذیرند که این بازی در حال توسعه است.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل