سقف انرژی ترون باعث افزایش سوخت رالی TRX می شود – مانیا سکه میم قیمت را به 0.20 دلار می برد

سقف انرژی ترون باعث افزایش سوخت رالی TRX می شود – مانیا سکه میم قیمت را به 0.20 دلار می برد

  • Tron پیشنهاد شماره 92 را برای افزایش محدودیت انرژی خود به 120 میلیارد، افزایش تراکنش ها و افزایش فعالیت شبکه اجرا می کند. 
  • ممکوین جاستین سان Tron، Sundog، با افزایش 24 ساعته 19٪ و هفت روزه 193٪ بر اکوسیستم SunPump تسلط دارد. 

Tron’s (TRX) پلتفرم SunPump طی چند هفته گذشته افزایش باورنکردنی در فعالیت کاربران را تجربه کرده است که منجر به کمبود انرژی غیرمنتظره شده است. در پاسخ به این، بنیانگذار جاستین سان فاش کرد که به نمایندگان سوپر اطلاع داده است، آنها همچنین پیشنهاد “افزایش حد انرژی” را برای کاهش قابل توجه هزینه انرژی و هزینه تراکنش در شبکه ارائه کرده اند. 

چند روز پس از این افشا، Sun اعلام کرد که پیشنهاد شماره 92 اجرایی شد و سقف انرژی را به 120 میلیارد رساند. به گفته وی، توسعه جدید به طور موثر چالش های اساسی اساسی را با افزایش معاملات برای سهامداران، کاهش هزینه های گاز و متعاقبا افزایش فعالیت های شبکه برطرف می کند. 

پیشنهاد شماره 92 جامعه TRON اکنون در حال اجرا است و سقف انرژی را به 120 میلیارد افزایش می دهد. این به معنای تراکنش های بیشتر برای سهامداران TRX، کاهش هزینه های گاز و افزایش فعالیت شبکه است. من تحت تاثیر اجرای جامعه TRON هستم. https://t.co/RbwJvQ75Ds— H.E. جاستین سان 孙宇晨(استخدام) (@justinsuntron) 25 اوت 2024

پیشنهاد شماره 92 بوم اکوسیستم

در زمان انتشار، فشار خرید برای دارایی بومی Tron، TRX، همچنان بالا باقی ماند و از عملکرد قابل توجه 22% در هفت روز گذشته، 20% برخوردار بود. افزایش در 30 روز گذشته و افزایش 49% در 90 روز گذشته. با قیمت فعلی 0.16 دلار، حجم معاملات 24 ساعته TRX با تغییر دست 887 میلیون دلار، 37% افزایش یافت. 

به طور مشابه، میم کوین ساندوگ جاستین سان در حال لذت بردن از یک سواری عظیم است و تسلط خود را بر SunPump با ارزش بازار ۲۴۸ میلیون دلار نشان می‌دهد. در زمان انتشار، این دارایی در 24 ساعت گذشته 19%، در هفت روز گذشته 193%، در هفت روز گذشته 283%، 283% افزایش یافت. 30 روز گذشته، و 283% در 90 روز گذشته، با قیمت 0.2494 دلار معامله می شود. 

بر اساس گزارش LookOnChain، شبکه Tron با استفاده از این دیوانگی میم، درآمد روزانه 3.84 میلیون دلاری را به ثبت رسانده است. مشاهده جالب دیگر این است که SunPump تنها در 11 روز پس از راه اندازی به 1.1 میلیون دلار درآمد رسید و در 20 آگوست با ایجاد بیش از 6000 میم سکه، درآمدی معادل 400000 دلار داشت. تا 19 آگوست، 5596 میم کوین بر روی این پلتفرم ایجاد شده بود که 133000 دلار برای ایجاد آن هزینه شده است تا آن را به بالاترین درآمد یک روزه تبدیل کند. 

تحلیل قیمت Tron (TRX)

در دو پست جداگانه در X، مایلز دویچر، تحلیلگر مشهور رمزارز فاش کرد که TRX به اندازه کافی عزم خود را برای شکستن قیمت بالای 0.2818 دلاری خود و ورود به یک کشف قیمت جدید نشان داده است. 

من همچنین ممکن است چرخش را با قرار دادن از قبل در میم‌های کوچک‌تر انجام دهم، اما در این مرحله، برنده‌های بعدی آنقدر مشخص نیستند – بنابراین من آن را انتخاب می‌کنم. کند من شما را در جریان می‌گذارم زیرا سنگ‌های قیمتی کم‌تری پیدا می‌کنم… TRX یکی از تمیزترین روندهای صعودی را در کریپتو دارد و یکی از مواردی است که من فعالانه آن را نگه می‌دارم/ معامله می‌کنم. اخیراً به بالاترین سطح سالانه رسیده است. اگر بتواند ATH را بشکند و به کشف قیمت برسد، ممکن است روند صعودی بسیار بیشتری داشته باشد (از نظر نقض سقف mkt ATH در حال حاضر نزدیک است).

این موقعیت با پیش‌بینی تحلیلگر “Whales Crypto Trading” همزمان است، که پیش‌بینی می‌کند این دارایی در کوتاه‌مدت 100% تا 150% منحنی قیمت را افزایش دهد. برگرفتن بینش از گزارش، تحلیلگر Market Prophit همچنین TRX را برای یک روند صعودی با چندین شاخص بازار که اعتبارسنجی می کند، توصیه کرد. فشار خرید مداوم در آن گزارش، ما به درستی پیش‌بینی کردیم که شکست بالای 0.135 دلار می‌تواند TRX را به بالای سطح مقاومت 0.145 دلار برساند. 


توصیه شده به شما:
< div class="tl-style" id="tve_tcb2_set-001" data-state="50" data-form-state="">

          بدون هرزنامه، بدون دروغ، فقط بینش. می‌توانید در هر زمانی اشتراک خود را لغو کنید.

 

 

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل