کریستف هارتمن می گوید ارباب حلقه ها MMO “هنوز زود است”

کریستف هارتمن می گوید ارباب حلقه ها MMO “هنوز زود است”

کریستف هارتمن، رئیس آمازون گیمز، با IGN درباره وضعیت شرکت و آینده آن صحبت کرد. او به طور خاص در مورد ارباب حلقه ها MMO و تصدی یک فرنچایز نمادین مانند Tomb Raider صحبت کرد.

بازی‌های آمازون عمدتاً برای بازی‌های MMORPG مانند Lost Ark، Throne & Liberty، و Blue Protocol شناخته می‌شوند. با این حال، با برخی از خریدهای اخیر خود، آنها امیدوارند که از کانون توجه MMO خارج شوند و دست خود را برای ساختن چیز جدیدی امتحان کنند. جدیدترین معرفی آنها چند روز پیش در Gamescom 2024 اتفاق افتاد، با تغییری فاحش در سبک نسبت به بازی های قبلی آنها. این اعلامیه در مورد بازی اکشن co-op حواس پرتی King of Meat بود که در مقایسه با عناوین منتشر شده قبلی آمازون گیمز بسیار شوکه کننده است.

“همانطور که می دانید، ما Tomb Raider و دیگران را داریم، بنابراین واضح است که بدون توجه به این اتفاق می افتد. اما من فکر می کنم آنچه مهمتر است این است که ما روی ایده های جدید و توسعه دهندگان جدید شرط بندی می کنیم که بسیار کم است… خب، ما هنوز یک ناشر معتبر نیستیم، اما هنوز یک شرکت بزرگ هستیم.” آمازون گیمز در طول سال 2024 نسبتاً در مورد برنامه‌های خود سکوت کرده است، اما آنها در حال حاضر بیش از ده پروژه در دست توسعه دارند و صحبت‌هایی برای دستیابی به چند پروژه دیگر نیز وجود دارد. البته این شامل Tomb Raider و همچنین یک بازی رانندگی جدید ساخته شده توسط توسعه دهندگان Forza Horizon می شود.

اگرچه آنها مایلند کاتالوگ خود را گسترش دهند، اما به نظر می رسد که قلاب های MMO در بازی های آمازون عمیق است. در حین کار بر روی فرنچایز King of Meat و Tomb Raider، آن‌ها MMO ارباب حلقه‌ها را نیز در اختیار دارند. در ابتدا، در ژوئیه سال جاری، آنها گفتند که ارباب حلقه‌ها MMO “خیلی دور” نیست. با این حال، فیلمنامه اکنون تغییر کرده است تا بگویم هنوز روزهای اولیه بازی است.

هارتمن گفت: “ما هنوز در تلاشیم تا قلاب را پیدا کنیم، این ایده را پیدا کنیم که چیست، زیرا ما فقط نمی‌خواهیم برویم و همان کار را انجام دهیم.” چندین بازی ارباب حلقه‌ها در سال‌های اخیر وجود داشته است، مانند Gollum، The Lord of the Rings: Return to Moria و علاوه بر این، بازی آینده Tales of the Shire. تاکنون، این بازی‌ها با استقبال ویژه‌ای از سوی مخاطبان مواجه نشده‌اند، به‌ویژه گلوم بحث‌برانگیز است.

A Lord of the Rings MMO پتانسیل زیادی دارد، زیرا به بازیکنان فضایی برای اضافه کردن به داستان و ایجاد دنیای خود در فرنچایز می دهد، اما این پتانسیل را نیز دارد. به اشتباه بروید.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل