فیل اسپنسر در مورد تغییرات برای مایکروسافت و انحصاری ایکس باکس صحبت می کند

فیل اسپنسر در مورد تغییرات برای مایکروسافت و انحصاری ایکس باکس صحبت می کند

Indiana Jones and The Great Circle قبلاً قرار بود یک انحصاری Xbox باشد. با این حال، این ایده از آن زمان منتفی شده است و بازی برای پلی استیشن 5 نیز عرضه خواهد شد. ایکس باکس این موضوع را روز سه شنبه در Gamescom Opening Night Live تایید کرد، جایی که مشخص شد بازی در اوایل سال 2025 روی PS5 عرضه خواهد شد. در رایانه شخصی و Xbox Series X|S این ماجراجویی را در 9 دسامبر 2024 تجربه خواهند کرد. امروز، فیل اسپنسر در مورد تغییرات آتی مایکروسافت صحبت کرد.

این اعلامیه حاکی از تغییر بزرگی است که در ایکس باکس اتفاق می افتد، زیرا این آخرین بازی ایکس باکس شخص اول است که برای PS5 معرفی شده است. امسال شاهد چند اعلامیه قابل توجه برای ایکس باکس بودیم، از جمله DOOM: The Dark Ages، Sea of ​​Thieves و Pentiment که برای پلتفرم های جایگزین مانند پلی استیشن 5 و نینتندو سوییچ نیز عرضه خواهند شد.

در طول یک مصاحبه امروز در Gamescom، از فیل اسپنسر خواسته شد تا در مورد آخرین اعلامیه Xbox و تغییر فاحش نسبت به بیانیه قبلی خود در مورد ایندیانا جونز در ماه فوریه نظر دهد.

“با رفتن به اعلامیه پلی استیشن، بدیهی است که بهار گذشته ما چهار بازی را راه اندازی کردیم – دو تای آنها در سوییچ، چهار بازی در پلی استیشن – و گفتیم که قرار است یاد بگیریم.” با نگاهی به بخش آمار، راه اندازی بازی ها بر روی پلتفرم های متعدد به غیر از انحصاری Xbox بودن، به نفع مایکروسافت است.

“وقتی نگاه می‌کنم چیزی که می‌بینم این است که فرنچایز ما در حال قوی‌تر شدن است، بازیکنان کنسول ایکس‌باکس ما امسال به همان اندازه همیشه بالا هستند، بنابراین به آن نگاه می‌کنم و می‌گویم، تعداد بازیکنان ما در حال افزایش است. فیل اسپنسر در Gamescom می گوید: پلتفرم کنسول، حق رای ما به همان اندازه قوی است که قبلا بوده است… و ما یک تجارت را اداره می کنیم.

در پایان مصاحبه، فیل اسپنسر در مورد تغییرات صنعت بازی و فشاری که به طور کلی با آن مواجه است صحبت کرد. تنها در سال جاری هزاران اخراج در همه انواع شرکت های صنعت بازی رخ داده است که مایکروسافت در این آمار گنجانده شده است. اسپنسر ادعا کرد که روش‌های سنتی توزیع بازی‌ها همچنان تغییر خواهد کرد.

“آخرین چیزی که می گویم این است که فکر می کنم به عنوان یک صنعت در حال حاضر، فشار زیادی روی صنعت وجود دارد. مدت طولانی است که در حال رشد بوده است و اکنون مردم به دنبال راه هایی برای رشد هستند.” چیزی که وقتی به آمار تمام کنسول‌های بازی بزرگ و فروش نگاه می‌کنیم، کاملاً درست به نظر نمی‌رسد. به ویژه Xbox کمترین تعداد واحد را به خصوص در اروپا فروخته است. علاوه بر این، آنها همچنین با شکایتی که توسط FTC در رابطه با افزایش قیمت Game Pass خود، که دقیقاً خبر خوبی برای مایکروسافت نیست.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل