مسیر تکمیلی Silent Hill 2 بیش از 20 ساعت طول خواهد کشید

مسیر تکمیلی Silent Hill 2 بیش از 20 ساعت طول خواهد کشید

در حالی که انتظار می‌رود بازی استاندارد Silent Hill 2 بین 16 تا 18 ساعت طول بکشد، تیم Bloober اعلام کرده است که برای تکمیل‌کننده‌های موجود، بیش از 20 ساعت طول می‌کشد تا همه چیزهایی را که تیم در بازی قرار داده است پیدا کنند. و چیزهایی که برای شما پنهان کرده ایم.”

Silent Hill اخیراً تریلر داستانی دریافت کرده است که برخی از نمادین‌ترین شخصیت‌های بازی مانند ادی و مری را به بازیکنان نشان می‌دهد. از نظر زمان پخش، Mateusz Lenart، مدیر خلاق و طراح اصلی Silent Hill 2، پست کرد  درباره تعداد اسرار پنهان در گوشه های بازی.

در این توییت، او از یک رشته ایموجی استفاده کرد که همگی به شش پایان بازی Silent Hill 2 اشاره می‌کنند، در حالی که مخاطب را اذیت می‌کند و می‌گوید “هیچ اسپویلری وجود نخواهد داشت، حتی از طریق ایموجی‌ها.” در یک سری پست دیگر در X، او در مورد برخی از افتخارآمیزترین لحظاتی که از زمان کار در Silent Hill 2 تجربه کرده صحبت کرد.

با این حال، توجه به این نکته مهم است که Mateusz Lenart گفته است که زمان اجرای 20 ساعته احتمالاً شامل بازی جدید پلاس و تمام پایان‌ها نمی‌شود، و اگر می‌خواهید به طور کامل تکمیل کنید، زمان اجرا برای هر پایان طولانی‌تر می‌شود.

در ابتدا، طرفداران سرسخت Silent Hill 2 نگران این بودند که بازی در دست باشد. تیم Bloober، احساس می‌کردند که می‌توانند به راحتی به این فرنچایز آسیب بزنند. در حالی که آنها بازی های موفقی مانند فرنچایز Layers of Fear ساخته اند، بازی هایی مانند Blair Witch و The Medium را نیز ساخته اند که چندان موفق نبودند.

با این حال، پیش‌نمایش‌های Silent Hill 2 ظاهر می‌شوند و روزنامه‌نگاران دو ساعت اول بازی را تجربه می‌کنند. تا کنون، کلمات در مورد چند ساعت اول بازی بسیار خوش بینانه بوده است، حتی برخی جزئیات محتوای جدید در Silent Hill 2 ظاهر شده است. از پیش‌نمایش‌ها، همه چیز بسیار مثبت به نظر می‌رسد، زیرا Unreal Engine 5 یک امتیاز واقعی برای فضای تاریک و طاقت‌فرسا بازی است.

علاوه بر این، این بازی نمادین ترسناک بقا سبک مبارزه جدیدی دریافت می کند که بسته به دیدگاه طرفداران سایلنت هیل می تواند مثبت یا منفی باشد. این سبک در نسخه اصلی تا حدودی نامرتب است و زوایای دوربین اغلب به بازیکن آسیب می زند.

این بازی برای انتشار در ۸ اکتبر ۲۰۲۴ تنظیم شده است. نسخه دیجیتال لوکس همچنین به بازیکنان هیجان‌زده اجازه می‌دهد تا دو روز قبل از انتشار رسمی بازی برای عموم، دسترسی اولیه داشته باشند. Silent Hill 2 برای پلی استیشن 5 و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد، بدون اینکه در آینده برای Xbox Series X|S عرضه شود یا خیر.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل