انتشار macOS Sequoia امسال به موقع خواهد بود و قرار است در اواسط سپتامبر در کنار iOS 18 ارائه شود

انتشار macOS Sequoia امسال به موقع خواهد بود و قرار است در اواسط سپتامبر در کنار iOS 18 ارائه شود

خط تولید آیفون 16 اپل تنها چند روز مانده به معرفی است، و در حالی که دستگاه های جدید نقطه برجسته این رویداد خواهند بود، ما همچنین انتظار داریم که این شرکت به روز رسانی های نرم افزاری جدیدی را برای جدیدترین دستگاه ها و همچنین دستگاه های موجود معرفی کند. اپل معمولاً یک هفته پس از معرفی دستگاه ها، آپدیت های نهایی iOS را منتشر می کند. ما انتظار داریم که این شرکت در نیمه اول سپتامبر سری جدید آیفون 16 را معرفی کند و گزارش جدیدی ادعا می کند که اپل macOS Sequoia را در اواسط سپتامبر راه اندازی خواهد کرد که با iOS 18 و به روز رسانی های دیگر همراه خواهد بود.

اپل امسال macOS Sequoia را در کنار iOS 18 منتشر خواهد کرد

MacRumors گزارش داد که منابع آشنا با این موضوع بازه زمانی احتمالی انتشار macOS Sequoia را پیشنهاد کرده‌اند که گاهی یک هفته یا بیشتر دیرتر از بقیه به‌روزرسانی‌ها می‌رسد. با این حال، این بار، انتظار می رود اپل همه به روز رسانی ها را با هم منتشر کند، که یک تغییر خوشایند برای کاربران خواهد بود. سال گذشته، کاربران مجبور شدند چند هفته دیگر منتظر بمانند تا به‌روزرسانی جدید را دریافت کنند، زیرا برخی از ویژگی‌ها برای انتشار نهایی آماده نبودند.

با راه‌اندازی به‌روزرسانی‌ها، کاربران می‌توانند از ویژگی‌های جدید در دستگاه‌های خود استفاده کنند، مانند iPhone Mirroring، افزودنی جدیدی که نیاز به حضور iPhone و Mac دارد که آخرین نسخه نرم‌افزار را اجرا می‌کنند. به غیر از این، macOS Sequoia میزبان مجموعه‌ای از افزودنی‌های جلویی است، مانند برنامه رمزهای عبور جدید، به‌روزرسانی‌های جدید سافاری، ارتقاء در پیام‌ها و موارد دیگر.

با این حال، یکی از برجسته ترین موارد اضافه شده در سال جاری هوش اپل است که همچنین خواهد بود در iOS 18 موجود است. با این حال، کاربران باید کمی صبر کنند تا از ویژگی های جدید هوش مصنوعی استفاده کنند، زیرا این شرکت در حال آزمایش به روز رسانی بعدی برای iOS 18 و macOS 15 Sequoia است که مدتی در ماه اکتبر در دسترس خواهد بود.

ما انتظار داریم که این شرکت دستگاه های خود را در 10 سپتامبر معرفی کند، به این معنی که اپل 20 سپتامبر را برای عرضه مدل های جدید آیفون 16 انتخاب خواهد کرد. همزمان با انتشار به‌روزرسانی‌های نرم‌افزار جدید توسط شرکت خواهد بود. با این حال، توجه داشته باشید که در این مرحله تنها حدس و گمان وجود دارد و حرف آخر با اپل است. این شرکت به زودی پس از رویداد شاهد انتشار بیلدهای کاندید iOS 18، macOS Sequoia و سایر به‌روزرسانی‌ها خواهد بود. به محض اینکه اپل دعوت‌های رویداد را اعلام کرد، جزئیات بیشتری را در مورد به‌روزرسانی‌ها به اشتراک خواهیم گذاشت.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل