Dragon Age: The Veilguard Ray Tracing را روی کنسول‌ها نیز ارائه می‌کند

Dragon Age: The Veilguard Ray Tracing را روی کنسول‌ها نیز ارائه می‌کند

در اوایل این هفته در Gamescom 2024، NVIDIA اعلام کرد که Dragon Age: The Veilguard از جلوه های ردیابی پرتو بر روی رایانه شخصی در کنار DLSS 3 (فوق العاده رزولوشن و نسل فریم) پشتیبانی می کند.< /p>

دیروز، استودیو عمیق‌تر به قلمرو ویژگی‌ها و بهینه‌سازی رایانه‌های شخصی فرو رفت و سایر ارتقاء‌دهنده‌ها (AMD FSR 2.2، Intel XeSS)، پشتیبانی از نمایشگرهای Ultrawide، نرخ فریم بدون پوشش، و نوار لغزنده میدان دید را علی‌رغم سومین مورد تأیید کرد. -نمای شخص آنها همچنین به طور خلاصه به ردیابی پرتو اشاره کردند و گزینه‌هایی مانند بازتاب‌های ردیابی پرتو، انسداد محیطی با ردیابی پرتو، و ردیابی اشعه اولترا را ذکر کردند.

امروز، من این فرصت را داشتم تا Dragon Age: The Veilguard را در Gamescom بررسی کنم. در حالی که خود بازی برای پیش نمایش در کلن در دسترس نیست، توسعه دهندگان آن را به غرفه NVIDIA در منطقه تجاری آورده اند تا جلوه های ردیابی اشعه را به نمایش بگذارند. در یک نمایش بدون دست، بخش 10 دقیقه ای از ابتدای بازی را که به صورت زنده روی لپ تاپ پخش می شد تماشا کردم.

اولین سوال من در مورد تنظیمات Ultra RT بود. من امیدوار بودم که ممکن است اثرات ردیابی پرتوهای اضافی مانند روشنایی جهانی اضافه کند، اما اینطور نیست. در عوض، فعال کردن Ultra RT به سادگی وفاداری بازتاب های ردیابی شده پرتو و انسداد محیط را به حداکثر می رساند.

با این اتفاق، من به سرعت متوجه شدم که حتی همین دو افکت تفاوت را ایجاد می‌کنند، به خصوص در صحنه‌های خاصی مانند صحنه‌ای که در تصویر بالا وجود دارد، و جلوه‌های بصری بازی را تا حد زیادی بهبود می‌بخشد.

Dragon Age: Veilguard حتی با فعال بودن ردیابی پرتو، به‌طور روان و به ظاهر بدون مشکل کار می‌کرد، اگرچه این لپ‌تاپ یک لپ‌تاپ بسیار قدرتمند بود که از پردازنده گرافیکی موبایل RTX 4090 (که تقریباً معادل یک پردازنده گرافیکی رومیزی RTX 4080 است). با این حال، این خیلی تعجب آور نیست: سیستم مورد نیاز رسمی نسبتاً کم هستند. شاید به این دلیل باشد که بازی بر روی محیط‌های کوچک‌تر و خطی‌تر در مقایسه با منطقه جهان باز Dragon Age: Inquisition تمرکز دارد.

این ممکن است در چیزی که من از توسعه‌دهندگان کشف کرده‌ام نقش داشته باشد: Dragon Age: The Veilguard ردیابی پرتوها را روی کنسول‌ها نیز ارائه می‌کند، به‌ویژه در پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس سری ایکس (نه S). متأسفانه نتوانستند جزئیات بیشتری ارائه کنند.

برای تطبیق با قابلیت‌های ردیابی پرتوهای بسیار پایین کنسول‌ها، BioWare می‌تواند فقط بر روی بازتاب‌ها تمرکز کند، که واضح‌ترین پیشرفت این دو است (اگرچه من واقعاً بیشتر آن را دوست دارم. نمای زمینی ارائه شده توسط انسداد محیطی با ردیابی پرتو). هر چند این فقط حدس و گمان است. ما باید منتظر اطلاعات رسمی باشیم تا بدانیم کاربران دقیقاً چه نوع ردیابی پرتویی را می توانند انتظار داشته باشند. این بازی نباید خیلی طولانی باشد، زیرا بازی به دلیل راه اندازی در کمتر از دو ماه آینده.

محصولات ذکر شده در این پست

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل