سطوح تریلر رسمی هری پاتر: قهرمانان کوئیدیچ، گنجاندن فاش کننده شخصیت های نمادین

سطوح تریلر رسمی هری پاتر: قهرمانان کوئیدیچ، گنجاندن فاش کننده شخصیت های نمادین

Warner Bros. Games از تریلر رسمی هری پاتر: قهرمانان کوئیدیچ، با تمرکز بر اکشن های ورزشی رقابتی.

اخیراً، برادران وارنر تریلر پیش‌سفارش را فاش کرد برای هری پاتر: قهرمانان کوئیدیچ، که در آن به ما اجمالی از انتظارات بازی، به ویژه از نظر شخصیت‌های قابل بازی و شیرجه زدن به گیم‌پلی سریع کوئیدیچ نشان داده شد. جدیدترین تریلر رسمی، با عنوان “جادو در هوا است”، نگاهی گسترده به دنباله میراث هاگوارتز به ما داده است.

جالب است که هری پاتر: قهرمانان کویدیچ به شما امکان می دهد با برخی از شخصیت های نمادین سری فیلم اصلی، از جمله هری پاتر، ران ویزلی، جینی ویزلی و دراکو مالفوی بازی کنید. در اینجا نحوه توصیف توسعه دهندگان پروژه آینده است، و آنها در واقع یک سورپرایز پنهان را برای صاحبان میراث هاگوارتز قرار داده اند، که می توانید آن را در زیر مشاهده کنید:

همراه با مکان‌های نمادین جادوگر جهان، شخصیت‌ها و ارجاعاتی که طرفداران آن را دوست خواهند داشت، Harry Potter: Quidditch Champions عجله پرواز در عرصه‌های افسانه‌ای را به‌عنوان یک Beater، Chaser، Keeper یا Seeker در حالت‌های مختلف برجسته می‌کند. از جمله حالت حرفه ای تک نفره، چند نفره رقابتی و تعاونی آنلاین.

از نبردهای حیاط خلوت در ویزلی بارو گرفته تا مسابقات پرمخاطره در جام جهانی کوئیدیچ، بازیکنان به عرصه‌های افسانه‌ای می‌روند و در نقش – یا در برابر – شخصیت‌های نمادینی مانند هری پاتر، رون ویزلی، جینی ویزلی، دراکو بازی می‌کنند. مالفوی، چو چانگ و بسیاری دیگر. و به عنوان یک هدیه ویژه، بازیکنانی که مالک Hogwarts Legacy هستند، هنگام دانلود هری پاتر: قهرمانان کوئیدیچ و اتصال به حساب WB Games خود، بسته میراث میراث را دریافت می کنند. 

از نظر تاریخ انتشار، انتظار می‌رود که هری پاتر: قهرمانان کوئیدیچ تا ۴ سپتامبر برای نسخه‌های استاندارد دیجیتال و لوکس بر روی ایکس‌باکس، رایانه‌های شخصی (استیم و اپیک) و پلی‌استیشن در دسترس قرار گیرد. علاوه بر این، گیمرها این گزینه را خواهند داشت که Physical Deluxe Edition را برای کنسول ها، به ویژه Xbox Series X|S و PlayStation 5 خریداری کنند، اما آنها در تاریخ 8 نوامبر عرضه خواهند شد. قیمت نسخه دیجیتال 29.99 دلار است، در حالی که نسخه فیزیکی به صورت خرده فروشی عرضه می شود. برای $39.99.

نسخه نینتندو سوییچ این بازی در فصل تعطیلات 2024 منتشر خواهد شد و کمی جلوتر از سایر پلتفرم‌های رایج است. برای اعضای PlayStation Plus، WB Games قصد دارد جایزه Firebolt Supreme Broom Skin را به عنوان بسته قابل بازخرید اعطا کند.

برای طرفداران میراث هاگوارتز، WB Games بسته دیگری آماده عرضه دارد، اما سوال بزرگ این است که آیا می‌تواند این تبلیغات را حفظ کند یا خیر. برای جزئیات بیشتر می‌توانید از وب‌سایت رسمی عنوان دیدن کنید.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل