ابزار جدید پشتیبانی هوش مصنوعی یوتیوب به بازیابی کانال های هک شده کمک می کند، اگرچه دسترسی در حال حاضر محدود به برخی از سازندگان است.

ابزار جدید پشتیبانی هوش مصنوعی یوتیوب به بازیابی کانال های هک شده کمک می کند، اگرچه دسترسی در حال حاضر محدود به برخی از سازندگان است.

YouTube با معرفی ویژگی‌ها و ترفندهای جدید، تجربه پخش جریانی را برای کاربران یکپارچه‌تر می‌کند و مشکلاتی را که هنگام تعامل با این پلتفرم پیش می‌آیند، به‌طور مداوم در حال تکامل بوده است. بسیاری از تولیدکنندگان محتوا برای محافظت از حساب‌های خود در برابر هک شدن تلاش می‌کنند، و اگر چنین حادثه‌ای رخ دهد، معمولاً کاری برای بازیابی آن نمی‌توان انجام داد، یا به نظر می‌رسد که این روند دشوار است. در تلاش برای یافتن راه حلی برای این مشکل، پلتفرم پخش جریانی راهی برای کاهش دردسر بازیابی حساب از طریق پشتیبانی هوش مصنوعی پیدا کرده است.

یوتیوب یک چت ربات جدید پشتیبانی از هوش مصنوعی معرفی کرده است تا به سازندگان کمک کند کانال های هک شده خود را بازیابی کنند

بسیاری از سازندگان در گذشته مجبور بودند راه‌های خسته‌کننده‌ای را برای بازیابی کانال‌های یوتیوب ربوده شده خود طی کنند، زیرا قبلاً هیچ راه ساده‌ای برای آسان‌تر کردن دسترسی مجدد به حساب‌های در معرض خطر وجود نداشت. YouTube اکنون یک ویژگی دستیار هوش مصنوعی جدید را برای کمک به بازیابی کانال های هک شده معرفی کرده است.

این را می توان در صفحه پشتیبانی Google پیدا کرد، جایی که چت ربات هوش مصنوعی به عنوان یک ابزار عیب‌یابی و از طریق مرکز راهنمای YouTube قابل دسترسی است. این شامل یک سری سوالات از سازندگان در معرض خطر است تا آنها را در بازیابی ورودی های Google خود و بازیابی هرگونه تغییر ایجاد شده در کانال های YouTube خود راهنمایی کند.  دو مرحله اصلی شامل ایمن کردن حساب Google سازنده و بازگرداندن هرگونه تغییر نامطلوب ایجاد شده در آن است. همچنین لایه‌های حفاظتی بیشتری به حساب‌های کاربری اضافه می‌کند تا دسترسی هکرها به آن‌ها سخت‌تر شود.

در حالی که دستیار پشتیبانی فقط به زبان انگلیسی در دسترس است و در حال حاضر دسترسی به سازندگان خاصی محدود است، YouTube در نهایت قصد دارد ویژگی عیب‌یابی را برای همه کاربران خود در دسترس قرار دهد. این ویژگی می‌تواند مشکل بزرگی را که افراد محدود با آن مواجه هستند، برطرف کند، اما تأثیر آن نامطلوب است، و فرآیند بازیابی یا وجود ندارد یا بسیار دشوار است، و باعث می‌شود کاربران YouTube که باید با چنین شرایطی دست و پنجه نرم کنند، با مشکلات زیادی مواجه شوند.< /p>

پلتفرم‌های پخش جریانی به آرامی در حال انتقال به ابزارهای هوش مصنوعی برای قابلیت‌ها و ویژگی‌های پیشرفته هستند و کاربران می‌توانند از طریق ویژگی‌هایی مانند کمک عیب‌یابی YouTube از امنیت بیشتر بهره ببرند. ما هنوز نخواهیم دید که آیا حساب های YouTube ممتاز هنگامی که این ابزار در اختیار توده ها قرار می گیرد، کمک پیشرفته تر و ویژگی های اختصاصی تری ارائه می کنند یا خیر. در حال حاضر، سازندگان محتوا می توانند مشتاقانه منتظر یوتیوب باشند تا فرآیندهای دست و پا گیر را مدیریت کند و به آن کمک کند تا با موقعیت های ناخواسته مقابله کند.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل