Pixel 9 Pro XL عملکرد بازی وحشتناکی دارد. آزمایش نشان می‌دهد که تانسور جدید G4 در هنگام اجرای ضربه Genshin کندتر از تانسور G2 است، با وجود خنک‌کننده

Pixel 9 Pro XL عملکرد بازی وحشتناکی دارد. آزمایش نشان می‌دهد که تانسور جدید G4 در هنگام اجرای ضربه Genshin کندتر از تانسور G2 است، با وجود خنک‌کننده

Tensor G4 هرگز قرار نبود در عملکرد بازی در مقابل رقبا متمایز شود، که قابل انتظار بود، زیرا یکی از مدیران گوگل قبلاً اشاره کرده بود که چیپست برای شکستن هیچ رکوردی طراحی نشده است، بلکه بهبود تجربه کاربری< /a>.

خب، اگر صاحب Pixel 9 Pro XL هستید، از دانستن تجربه بازی این پرچمدار هنگام اجرای Genshin Impact بسیار ناامید خواهید شد زیرا نه تنها قادر به اجرای عنوان با نرخ فریم مناسب نیست، بلکه کندتر است. از نسل قبلی Tensor G2 گوگل که Pixel 7 Pro را تامین می کند. در طول آزمایش، مشخص شد که حرارت پیکسل 9 پرو XL چشمگیر است، اما چرا نمی‌تواند نرخ فریم ثابتی را ایجاد کند؟ به نظر می رسد ما متوجه خواهیم شد.

Tensor G4 در مقایسه با Snapdragon 8 Gen 3 و A17 Pro جالب‌ترین عملکرد را دارد، اما نمی‌تواند FPS بالاتری را در Genshin Impact فشار دهد

در طول آزمایش گسترده، Dame Tech متوجه شد که Pixel 9 Pro XL میانگین نرخ فریم 39.2 فریم بر ثانیه را در Genshin Impact در وضوح 720p با تنظیمات بصری مختلف روی حداکثر حد مجاز اعمال می‌کند. اسنپدراگون 8 نسل 3 گلکسی اس 24 اولترا 31 درصد سریعتر از تنسور جی 4 است، در حالی که آیفون 15 پرو مکس A17 پرو 51 درصد جلوتر است. در حالی که تقریباً مطمئن بود که Pixel 9 Pro XL هیچ جایزه‌ای را در این بخش دریافت نخواهد کرد، چیزی که ما را غافلگیر کرد این بود که Tensor G4 کندتر از Tensor G2 در Pixel 7 Pro است.

چیپست دو سال پیش گوگل میانگین نرخ فریم 45.3 فریم بر ثانیه را در Genshin Impact ثبت می‌کند که 15 درصد سریع‌تر می‌شود. در حین مقایسه‌ها، متوجه شدیم که Tensor G4 در دمای 37 درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین حالت را اجرا می‌کند، و به این نتیجه رسیدیم که تراشه‌ی SoC دارای فشار حرارتی نیست، که معمولاً دلیل عملکرد ضعیف بازی است. ما همچنین دیدیم که سازنده محتوا کل مصرف انرژی را اضافه نکرده است، اما ما حدس می زنیم که اگر مشکل حرارتی نباشد، پیکسل 9 پرو XL می تواند یک محدود کننده انرژی فعال داشته باشد، که ممکن است گوگل برای جلوگیری از Tensor G4 آن را اجرا کرده باشد. گرمای بیش از حد.

در نهایت، ما معتقدیم که Genshin Impact می‌تواند در آینده به‌روزرسانی‌ای دریافت کند که برای سری پیکسل 9 گوگل بهینه‌تر باشد و به عملکرد بهتری منجر شود. در زمان نگارش این مقاله، آخرین خط تولید هنوز به طور رسمی در بازارهای اصلی منتشر نشده است، بنابراین ما انتظار داریم که مجموعه ای از پیشرفت ها از راه برسد که باید تجربه را بهبود بخشد. در حالی که امیدوار بودیم عملکرد بازی بهتری را از Pixel 9 Pro XL ببینیم، از اینکه می‌بینیم محفظه بخار آن Tensor G4 را به میزان قابل توجهی رام کرده است، بسیار هیجان‌زده هستیم. حتی اگر نرخ فریم ناامید کننده بود، این معیار نباید عامل تعیین کننده برای ارتقاء به پیشنهاد برتر Google باشد.

منبع خبر: Dame Tech

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل