اخبار روزاقتصاد

استارت‌آپ زیرساخت Web3، ThirdFi، 2 میلیون دلار سرمایه توکن با پشتیبانی Chainlink را تضمین می‌کند

استارت‌آپ زیرساخت Web3، ThirdFi، 2 میلیون دلار سرمایه توکن با پشتیبانی Chainlink را تضمین می‌کند

استارت‌آپ زیرساخت وب 3 توزیع‌شده ThirdFi 2 میلیون دلار سرمایه توکن با پشتیبانی Chainlink، Techstars و دیگران جمع‌آوری کرده است.

ThirdFi، یک استارت‌آپ زیرساخت وب 3 با هدف دسترسی بیشتر به امور مالی غیرمتمرکز از طریق API، 2 میلیون دلار از بودجه توکن THI خود را تضمین کرده است تا هزینه‌های عملیاتی خود را در blockchain بازار هوش مصنوعی (AI) که این شرکت انتظار دارد تا سال 2031 به 2.7 میلیارد دلار برسد.

در یک اعلامیه وبلاگ چهارشنبه، این استارت آپ مستقر در سنگاپور گفت که این بودجه توسط گروهی از سرمایه گذاران، از جمله Techstars، Chainlink، Outlier Ventures، Alphabit Capital و دیگران. با جدیدترین تزریق سرمایه، ThirdFi ادعا می کند که ارزش کاملاً رقیق شده آن “پس از ساخت در بازار نزولی در دو سال گذشته” به 20 میلیون دلار افزایش یافته است.

ThirdFi که در سال 2022 تأسیس شد، دارای پایگاه کاربری بیش از 170000 نفر است که بیش از 46 میلیون دلار در تراکنش های شبکه اصلی و لایه 2 را از طریق مشارکت با بیش از 50 انجمن و پروتکل وب 3 تسهیل می کند.

برای Chainlink، این سرمایه‌گذاری نشان‌دهنده ادامه حمایت آن‌ها پس از مشارکت ThirdFi در برنامه Chainlink BUILD است، ابتکاری با هدف تقویت شبکه Chainlink از طریق ارائه پشتیبانی فنی اولویت‌دار و دسترسی به خدمات جدید، تقویت امنیت ارز دیجیتال از طریق هزینه‌های مشوق. برای ارائه دهندگان خدمات Chainlink.

علاوه بر Chainlink، ThirdFi محصولات API را در چندین شبکه بلاک چین از جمله Ethereum، Polygon، BNB Chain (Smart Chain بایننس)، Avalanche، Arbitrum و Optimism ارائه می دهد و برنامه هایی برای ادغام Solana، zkSync و Base در نزدیکی دارد. آینده. در حالی که این شرکت جدول زمانی خاصی را برای راه اندازی توکن خود اعلام نکرده است، ممکن است این عرضه تا حدودی در ممیزی های معلق سه ماهه سوم اتفاق بیفتد.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا