اخبار روز

برگزاری یادبود برادران شهید زال و نجف یوسف پور در شهر ناغان

برگزاری یادبود برادران شهید زال و نجف یوسف پور در شهر ناغان

 ادواره سالروز شهادت شهیدان زال و نجف یوسف پور با حضور رئیس سازمان انرژی اتمی کشور و اقشار مختلف مردم در ناغان برگزار شد.

آقای اسلامی با گرامیداشت یاد و خاطره تمام شهیدان دوران انقلاب اسلامی به خصوص شهیدان دولت آیت الله رئیسی و هیئت همراه گفت: اگر راه سختی در این دوران طی شده است مرهون خون شهدا و پیروزی‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس است.


بیشتر بخوانید


وی در یادواره افزود: تمام دولتمردان برای ایجاد آرامش آسایش و رفاه مردم تلاش می‌کنند و آیت الله رئیسی نمونه بارزی از این افراد بود.

رئیس سازمان انرژی اتمی کشور افزود: سازمان انرژی اتمی کشور با رسالت خطیری که بر عهده دارد با وجود تمام کارشکنی‌های دشمنان به خصوص استکبار جهانی به پیش می‌رود و در زمینه‌های پزشکی دارویی و تولید انرژی صلح آمیز هسته‌ای گام‌های بلندی برداشته است و این از دستاورد‌های بزرگ انقلاب اسلامی ایران است.

آقای اسلامی گفت: متخصصان این سازمان در حال اجرای طرح‌های مختلف برای استفاده صلح‌آمیز از انرژی هسته‌ای در تمام بخش‌های دارویی، پزشکی، فناوری و صنایع هستند و به زودی نتایج بزرگی رقم خواهد خورد.

محفل یاد شهدا در این مراسم به خصوص شهیدان زال و نجف یوسف پور و همچنین آیت الله رئیسی رئیس جمهور و هیئت همراه با مداحی و نوحه‌خوانی گرامی داشته شد و در واقع ادای احترامی بود به مقام شامخ شهیدان انقلاب اسلامی از ابتدا تاکنون.

زال و نجف یوسف پور دو برادری که زاده شهر ناغان هستند، زال به عنوان خط شکن در عملیات بیت المقدس آزادسازی خرمشهر و نجف هم هنگام درگیری مسلحانه با گروهک‌های ضد انقلاب در دیوان دره که هر دو در دهه ۶۰ به شهادت رسیدند.

شهر ناغان ۳۷ شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کردند.

 

منبع : خبرنگاران جوان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا