اخبار روز

شهید رئیسی به دور از بازی‌های سیاسی دنبال خدمت به مردم بود

شهید رئیسی به دور از بازی‌های سیاسی دنبال خدمت به مردم بود

حجت‌الاسلام عباسی، رئیس جامعةالمصطفی العالمیة در حاشیه مراسم بزرگداشت رئیس‌جمهور شهید رئیسی و همراهان ایشان که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله‌علی‌ها برگزار شد ، ضمن تسلیت شهادت خادمان ملت مخصوصا رئیس جمهور محبوب و مردمی به محضر امام عصر (عج) و مقام رهبری و مردم عزیز ایران، گفت: واقعه پیش آمده برای ملت نشان داد که مردم چه اندازه نسبت به خادمان خود که همه وجود خود را وقف ملت کردند قدرشناس هستند.

رئیس جامعةالمصطفی العالمیة گفت: دیدیم که شهید رئیسی به عنوان رئیس جمهور مردمی، به دور از این دل بستگی‌ها و خط‌بازی‌های سیاسی، در همه مدت رئیس جمهوری خود را وقف خدمت به مردم کرد و حتی یک روز به خودش استراحت نداد.

عباسی افزود: شاهد بودم در سفری که ایشان ۳ هفته قبل به سریلانکا آمدند تمام روز تا شب را مشغول فعالیت بودند و ساعت ۱۱ شب به سمت ایران پرواز کردند و ساعت ۸ صبح برای برنامه معمول و بازدید استانی رفتند.

رئیس جامعةالمصطفی العالمیة افزود: شهید رئیسی در این مدت خدمت، حتی یک روز وقت را برای خدمت به مردم از دست نداد و قدردانی مردم در تشییع جنازه این شهید و همراهان نشان از این است که مردم خوبی و خدمت خالصانه‌اش را درک کردند.

منبع : خبرنگاران جوان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا