حاشیه

بیوگرافی حسین رفیعی و همسر و فرزندانش + عکس

بیوگرافی حسین رفیعی و همسر و فرزندانش + عکس

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، در ادامه با بیوگرافی کامل حسین رفیعی مجری و بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون به همراه عکس های خانوادگی با همسرش عطیفه نظری گلپایگانی و فرزندانش باربد رفیعی و نارگل رفیعی و فیلمشناسی حسین رفیعی و حسین رفیعی عزادار شد و عکس ساغر عزیزی همسر حسین رفیعی و حسین رفیعی اصالتا اهل کجاست و حسین رفیعی خبرگان خوزستان و کاشت مو حسین رفیعی و حسین رفیعی فیلم و عکس باربد رفیعی با شما در نم نمک خواهیم بود.

زندگینامه حسین رفیعی و همسرش(Hossein Rafiei)

  • نام اصلی : حسین رفیعی
  • متولد : 15 دی 1348 تهران
  • زمینه فعالیت : سینما ، تئاتر و تلویزیون
  • پیشه : بازیگر و مجری
  • مدرک تحصیلی : لیسانس نقاشی
  • سالهای فعالیت : 1372 تاکنون
  • قد حسین رفیعی : 162 سانتیمتر
  • همسر : عطیفه نظری گلپایگانی
  • فرزندان : باربد و نارگل

بیوگرافی کامل حسین رفیعی

حسین رفیعی متولد 15 دی ماه 1348 در محله نظام آباد تهران ، بازیگر و مجری ایران است.بیوگرافی حسین رفیعی و همسر و فرزندانش + عکس

بیوگرافی حسین رفیعی و همسر و فرزندانش + عکس

حسین رفیعی - Hossein Rafiei

حسین رفیعی – Hossein Rafiei

عمده شهرت وی به علت بازی در نقش «فَ فَ» در برنامه تلویزیونی «نیمرخ» بوده است که در دهه هفتاد اجرا کرد.

حسین رفیعی در نقش ف ف در نیم رخ

حسین رفیعی در نقش ف ف در نیم رخ

محل تولد

من در تهران و در محله نظام آباد به دنیا آمده ام و دقیقا همان جایی بزرگ شده ام که در آن به دنیا آمده ام یعنی در همان اتاقی که متولد شده ام. پس قطعا در بیمارستان من را با کسی عوض نکرده اند.

کودکی حسین رفیعی تا جوانی اش

کودکی حسین رفیعی تا جوانی اش

خانواده و اصالت

نظام آباد محله اراکی هایی است که به تهران آمده اند و اینجا دور هم جمع شده اند. اراکی ها خیلی اهل بذله گویی و طنز هستند. به همین خاطر است که در هنر ، دستی بر آتش دارند. اصلیت ما هم اراکی است. اگرچه پدر و مادرم هم در تهران بزرگ شده اند ولی جد آنها اراکی بودند. من هم بسیار به اراک سفر می کنم.

عکسهای اینستاگرام حسین رفیعی

عکسهای اینستاگرام حسین رفیعی

اصالت پدر او به روستای ابراهیم آباد اراک بر میگردد و یکی از بازیگران اراکی است ، سه خواهر و یک برادر به نام مرتضی دارم ، فارغ التحصیل رشته نقاشی در مقطع لیسانس است ، عاشق نقاشی بوده و هیچ وقت فکر نمیکرده روزی بازیگر شود.

حسین رفیعی و برادرش مرتضی در ابراهیم آباد

حسین رفیعی و برادرش مرتضی در ابراهیم آباد

بچه شیطون

من در کودکی تجربه پریدن از پنجره طبقه دوم در میان برف را دارم و این کار را تنها برای این انجام دادم که پرواز را دوست داشتم و می خواستم ببینم چه می شود. در نهایت هم با بیل از میان انبوهی برف مرا خارج کردند! حتی در آن زمان دو سه باری در خانه مان آتش روشن کردم ، یک بار زیر پرده اتش روشن کردم و می خواستم ببینم چه می شود که پرده شعله ور شد! در آن دوران جوجه می خریدم و دلم می خواست برایش خانه بسازم ، اما نمی دانستم باید اول لانه را درست کنم و بعد جوجه را داخل آن بگذارم ، بلکه خانه را روی سر جوجه درست می کردم که این طور می شد جوجه ام از بین می رفت و دوباره می خریدم! اما از سن 8-7 سالگی در مغازه پدرم که ترمیم عتیقه انجام می داد ، کار می کردم و در 10 سالگی در این زمینه استاد شده بودم و برای خودم شاگرد داشتم ، این جریان تا سال 70 که وارد دانشگاه شدم ، ادامه داشت و بعد از آن هم همان مغازه پدر را آتلیه نقاشی کردم.

حسین رفیعی و برزو ارجمند در دستپخت های خودمانی

حسین رفیعی و برزو ارجمند در دستپخت های خودمانی

پرکار بودم

من که همیشه روی استیج نیستم ، جزو معدود کسانی هستم که با بازیگری وارد تلویزیون شدم و سال 75 اجرا را تجربه کردم. از آن هایی هستم که در دوره ای بالاترین ساعت پخش زنده از تلویزیون را داشتم ، به طوریکه طی روز صبح و ظهر و شب در برنامه زنده دیده می شدم ، مخصوصا اینکه اجرای برنامه زنده کار سختی است و باید خلق الساعه حرف بزنید ، اطلاعات عمومی و مطالعه در زمینه های مختلف هم داشته باشید.

حسین رفیعی ، لاله مرزبان و شبنم قلیخانی

حسین رفیعی ، لاله مرزبان و شبنم قلیخانی

وضعیت ازدواج و همسر حسین رفیعی

حسین رفیعی سالهاست که ازدواج کرده و متاهل میباشد وی با خانم عطیفه نظری گلپایگانی ازدواج کرده و حاصل این ازدواج دو فرزند به نام های باربد رفیعی و نارگل رفیعی می باشد.

باربد و نارگل فرزندان حسین رفیعی

باربد و نارگل فرزندان حسین رفیعی

در برخی سایت ها از ساغر عزیزی بعنوان همسر وی نام برده میشود که این مطلب کذب بوده و صحت ندارد ، این دو در برنامه سرآشپز با بکدیگری همکاری بودند.

وضعیت ازدواج و همسر حسین رفیعی

حسین رفیعی و فروزان زاهدبیگی

از نقاشی تا بازیگری

من از 9-8 سالگی هم نقاشی کشیدن را شروع کرده بودم و به سبک باب راس تابلو می کشیدم و کارهایم بیشتر بازاری بود ، و در مدرسه در دهه فجر نمایشگاهی از نقاشی های من برپا کردند و همان جا بود که یکی از معلم های به من گفت که باید بروی هنرستان. از اول دبیرستان در هنرستان نقاشی خواندم و سال 69 جزو اولین ورودی های دانشگاه هنر بودم که قبول شدم و بعد از اینکه دیپلم گرفتم ، هنر خواندم. اما در سال 72 وارد تلویزیون شدم.

حسین رفیعی و نیما کرمی در مسابقه ادا بازی

حسین رفیعی و نیما کرمی در مسابقه ادا بازی

ورود به تلویزیون

امیر غفارمنش از دوستانم بود و گفت برای تست بازیگری پیش آقای داریوش کاردان و مهرداد خسروی برویم ، بعد از تست از من خوششان آمد و گفتند از فردا برای تمرین بیا! اولین کاری که در تلویزیون انجام دادم ، مجموعه «سی ونُه» بود. سال 73 مجموعه «نوید بابا» با بیژن بنفشه خواه را کار کردیم ، سال 74 هم در سریال «سفر به چذابه» حضور داشتم. همان سال ها فعالیت هایی در سینما هم داشتم. اما از سال 75 وارد کار اجرا شدم و سال 77 مجموعه «نیم رخ» شروع شد.

حسین رفیعی و سیاوش مفیدی در سریال مهربانی(میریم مسافرت)

حسین رفیعی و سیاوش مفیدی در سریال مهربانی(میریم مسافرت)

خصوصیات اخلاقی

به هر حال فوتبالیست هم با لباس ورزشی در زمین فوتبال حاضر می شود ، اما عروسی برادرش کت و شلوار می پوشد! قرار نیست همه جا مثل هم باشیم.

بداخلاق نیستم ، ولی همینی هستم که شما هم دیدید! شاید در برخورد اول سرد به نظر بیایم. اما در کلاس هایم بد اخلاق هستم و می توانم بگویم معلم بداخلاقی محسوب می شوم.

حسین رفیعی ، گلاب آدینه و شیرین بینا

حسین رفیعی ، گلاب آدینه و شیرین بینا

قانون خانواده

در خانه ما قانونی حاکم است؛ اینکه ما یک خانواده چهار نفره هستیم و خانه مان چهار قسمت دارد ، هرکسی بخش خود و مسئولیت های خودش را دارد. من درباره اتاق دختر و پسرم مشاوره و پیشنهاد می دهم ، قرار نیست چیزی را تحمیل کنم. درباره تحصیل هم همین طور است ، به آن ها گفته ام تحصیل در همه جای دنیا یک اجبار است ، اما اینکه دوران آرام یا سختی داشته باشید ، دست خودتان است و قرار نیست با آن ها به شکلی برخورد کنیم که نمره خاصی باید بگیرند.

چون به هر حال ما قبول کرده ایم که فرصت 20 ساله ای داریم که بچه ها کنارمان زندگی می کنند ، درست است که بعد از آن هم درخانه ما هستند ، اما مستقل می شوند و برخی تصمیم گیری های خودشان را دارند. معتقدم نوجوان نبض تپنده جامع است ، جامعه ای که نوجوان فعالی و شاداب نداشته باشد ، قطعا مریض است.

حسین رفیعی

بیماری قطع پای حسین رفیعی

آسیبی که حین نجاری به پایم وارد شد ، حواشی زیادی به دنبال داشت. تا اندازه ای که اگر در اینترنت سرچ کنید خبرهایی درباره قطع شدن پای من یا تصادفم به همراه پسرم هم دیده می شود!

حسین رفیعی و ایرج خواجه امیری

حسین رفیعی و ایرج خواجه امیری

همکاری با مجریان دیگر

به طور کلی پارتنر داشتن کار سختی است ، چون باید با همدیگر هماهنگ باشید و بتوانید همدیگر را کامل کنید. با امیرحسین مدرس سال ها کار می کردم و یکی از دلایل خوب شدن کار این بود که ما همدیگر را خوب می فهمیدیم. بخش جدی کار بر عهده او بود ، بخش طنز را هم من انجام می دادم و برنامه مان کاملا مشخص بود. هیچ وقت دو مجری طنز یا دو مجری جدی در کنار هم خوب نمی شوند و از قدیم هم این را داشته ایم.

حسین رفیعی و محمود بصیری

حسین رفیعی و محمود بصیری

تیق و سوتی

اصلا تُپُق برای مجری هاست. ولی تپق یک مجری طنز با گوینده خبر فرق می کند ، من که تپق می زنم همان جا تکرار می کنم و خودم هم می خندم ، البته این کار هم مهارت می خواهد که بدانی چطور و کجا استفاده کنی.

حسین رفیعی و رضا رویگری

حسین رفیعی و رضا رویگری

من هیچی نیستم!

من فرزند یک زن خانه دار و یک نظامی که کار آزاد هم می کرده ، هستم. حسین رفیعی تا همین امروز که هنوز سرِ سفره پدر و مادر است ، هیچی نیست غیر از اینکه فرزند این دو نفر است. یک بار کسی از من پرسید که تو چه کردی که توانستی موفق باشی؟ در جواب گفتم من هنور موفق نشدم ، این موفقیت برای پدر و مادر من است. بچه ای را به این دنیا آورده اند ، با امکاناتی که داشته اند او را بزرگ کرده اند ، بچه ای که اگر کسی از دیدن من لذت نبرد ، آن ها می برند. همانقدر که کسی در خیابان می گوید خدا بچه ات را حفظ کند ، پدر و مادرم ذوق می کنند؛ اگر روزی باربد و نارگل هم در جامعه به جایی برسند که من از وجودشان افتخار کردم ، در آن زمان می گویم من موفق شده ام. 

حسین رفیعی و معصومه کریمی

حسین رفیعی و معصومه کریمی

شوخی با لهجه

اینکه با لهجه ای شوخی می کنیم این را اصلا توهین نمی دانم ، چون فکر می کنم برنامه ای است و ما می خواهیم با هم بخندیم ، باید خنده دار باشد و واقعا هم کار سختی است که دیگران را بخندانیم. حتی در زمان تعریف کردن یک جک هم اگر کارتان را بلد نباشید ، دیگران نمی خندند.

حسین رفیعی

تهاجم فرهنگی

تهاجم فرهنگ زمانی اتفاق می افتد که ما مصلح نشده باشیم و درباره آداب و رسوم و فرهنگی که اصالت خودمان است ، تحقیق نکرده باشیم ، کسی را ندیدم وقتی اینستاگرم خودش را راه اندازی می کند ، قبل از آن درباره این ابزار خوانده باشد و اطلاعات کسب کند ، از همین رو کسانی را می بینیم که تنها یک نرم افزار را نصب کرده اند و اطلاعاتی درباره استفاده های مختلف آن ندارند. در تلگرام هم این اتفاق زیاد می افتد ، می بینیم که کسی بدون اینکه مطالعه داشته باشد ، متنی را بارها در گروه های مختلف بازنشر می دهند. در نتیجه روز به روز دل زده می شویم ، هرچقدر زمان می گذرد ، به این سمت می رویم که دیگر کسی تلویزیون نمی بینید ، حتی ماهواره هم دیگر جذابیت خودش را از دست می دهد.

حسین رفیعی


فیلمشناسی

تلویزیونی
  • ساعت خوش (1373) – شبکه 2
  • هشتاد روز در جام جم
  • نیمرخ
  • دانی و من
  • مسابقه تنور طلایی
  • مسابقه سرآشپز بزرگ – شبکه دو
  • تو کی هستی؟
  • صبح آمد
  • قصه اسباب بازی ها
  • مسابقه زوج برتر – شبکه آموزش
  • اینجا ایران است – شبکه جهانی جام جم
  • او مثبت (1382) – شبکه یک
  • شبکه سه و نیم (1384) – شبکه سه
  • مسابقه این خانواده – شبکه دو
  • مسابقه نیرو به توان دو – شبکه دو
  • دست به نقد
  • شش قهرمان و نصفی (1397) – شبکه تهران(5)
  • محرمانه (1397) – شبکه سه
  • ناخونک (1397) – شبکه های استانی
  • دوقلوها (1397) – شبکه دو
  • یکی بود ، یکی نبود (1399) – شبکه قرآن
  • شیش وده-مرکزی(1400-1399)شبکه آفتاب
  • نارگیل (1400) – شبکه نمایش خانگی – در نقش بابک راستگو
  • پلاک 13 (1400) – شبکه 3
  • آزادی مشروط (1401)- شبکه یک
  • آنتن (1401) – شبکه نمایش خانگی
  • ارتش سری (1401) – شبکه نمایش خانگی

حسین رفیعی در سریال شش قهرمان و نصفی

حسین رفیعی در سریال شش قهرمان و نصفی

حسین رفیعی و مهری آل آقا در سریال محرمانه

حسین رفیعی و مهری آل آقا در سریال محرمانه

حسین رفیعی در سریال یادمانه

حسین رفیعی در سریال یادمانه

حسین رفیعی در فیلم کمکم کن

حسین رفیعی در فیلم کمکم کن


منابع : نم نمک | حسین رفیعی اینستاگرام/ حسین رفیعی فیسبوک/ صفحه شخصی حسین رفیعی/حسین رفیعی ویکی پدیا/ حسین رفیعی تلگرام

منبع : نم نمک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا