2.30 دلار یا 8.70 دلار – این سود واقعی WIF پس از افزایش 13٪ اخیر است.

2.30 دلار یا 8.70 دلار – این سود واقعی WIF پس از افزایش 13٪ اخیر است.

Bijie.com گزارش داد:

    WIF با افزایش 79 درصدی حجم معاملات و 13.33 درصد افزایش قیمت، بازگشتی قوی داشت. یک تحلیلگر انتظار دارد که ATH به بالای 8.7 دلار ادامه دهد

Dogwifhat [WIF] بزرگترین میم کوین مبتنی بر Solana در بازار است و اخیراً بهبود قابل توجهی قیمت داشته است. در زمان انتشار، سهام با قیمت 1.85 دلار در نمودارها معامله می شد.

این فقط در 24 ساعت گذشته 13.33 درصد افزایش داشته است. با این حال، قبل از این، WIF در حال کاهش بود و به پایین ترین سطح 1.07 دلار در دو هفته گذشته سقوط کرد.

با وجود دستاوردهای اخیر memecoin، WIF هنوز بسیار پایین‌تر از بالاترین قیمت ماه می یعنی 4.07 دلار است و 60.7 درصد از بالاترین قیمت خود یعنی 4.8 دلار کاهش یافته است. بنابراین، سوال این است که آیا دستاوردهای اخیر آن منجر به سود بیشتر برای میم کوین شده است؟

طبق گفته SJLTrading، تحلیلگر و معامله گر محبوب ارزهای دیجیتال، Dogwifhat [WIF] ممکن است در مراحل اولیه موج سوم چرخه موج تپنده الیوت باشد.

احساس عمومی بازار

در تحلیل خود، SJLTrading نشانه مهمی را نشان داد که WIF می‌تواند به خوبی بازگردد.

طبق گفته تحلیلگران، WIF یک چرخه موج پالس الیوت جامد را تشکیل داده است که عملکرد قیمتی قوی میم کوین را در پنجمین موج پنجگانه آن تقویت کرده است.

این بدان معناست که WIF احتمالاً با افزایش قابل توجهی همراه خواهد بود. در بیشتر موارد، فشار نهایی در یک روند معمولاً توسط احساسات و شتاب مثبت بازار هدایت می شود.

علاوه بر این، SJlTrading معتقد است که WIF ممکن است در مراحل اولیه موج 3 پس از تکمیل تنظیمات 1-2 باشد. مراحل اولیه موج سوم نشان می دهد که سکه میم در قوی ترین و طولانی ترین موج چرخه موج الیوت قرار دارد. در نتیجه، نوسان اغلب منجر به قوی‌ترین و سریع‌ترین حرکت قیمت می‌شود، که نشان می‌دهد حرکت صعودی مورد انتظار است.

بر اساس این قیاس، اگر علاقه خرید همچنان قوی باشد، WIF می تواند به 8.7 دلار برسد و به طور بالقوه خود را گسترش دهد.

آیا WIF برای رالی آماده است؟

در حالی که این تجزیه و تحلیل ارائه شده توسط SJLTrading چشم انداز امیدوارکننده ای را ارائه می دهد، لازم است ببینیم سایر شاخص ها به ما چه می گویند.

اول، از زمان سقوط بازار در 5 آگوست، نقدینگی در موقعیت های خرید از 3.7 میلیون دلار به 218 دلار در زمان انتشار کاهش یافته است. این نشان می دهد که سرمایه گذاران به طور فزاینده ای در جهت memecoins اطمینان دارند.

اگرچه قیمت WIF در این دوره کاهش یافته است، دارندگان موقعیت خرید همچنان برای حفظ موقعیت خود حق بیمه پرداخت می کنند. به همین ترتیب، نقدینگی موقعیت های کوتاه نیز افزایش یافته و در 24 ساعت گذشته به 2 میلیون دلار رسیده است. در نتیجه، کسانی که بازار کوتاهی داشتند، به زور منحل شدند.

علاوه بر این، سود باز از 213 میلیون دلار به 236.6 میلیون دلار در 24 ساعت گذشته افزایش یافته است.

این بدان معناست که سرمایه‌گذاران اکنون در حال باز کردن موقعیت هستند، در حالی که سرمایه‌گذاران موجود همچنان موقعیت‌های فعلی خود را حفظ می‌کنند. این یک احساس بازار صعودی است زیرا نشان می دهد سرمایه گذاران به چشم انداز آینده WIF اطمینان دارند.

بنابراین، اگر احساسات فعلی بازار بدون تغییر باقی بماند، WIF از کانال نزولی 1.96 دلار خارج می‌شود. شکست بیش از این مقاومت میم کوین را تقویت می کند و مقاومت 2.3 دلاری را به چالش می کشد.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل