بنیاد اتریوم انتقال 100 میلیون دلاری را تایید کرد

بنیاد اتریوم انتقال 100 میلیون دلاری را تایید کرد

Bijie.com گزارش داد:

طبق داده‌های Arkham، دیروز، بنیاد اتریوم 35000 ETH (به ارزش تقریبی 94.07 میلیون دلار) را به یک آدرس سپرده کراکن منتقل کرد. جامعه ارزهای دیجیتال در حال حاضر در حالت آماده باش است و به حدس و گمان دامن می زند.

آیا بنیاد برای یک روز بارانی آماده می‌شود یا چیز شوم‌تری در پشت صحنه در حال وقوع است؟ مردم شروع به سوال پرسیدن کردند و اینترنت پر سر و صدا شد.

بنیاد بعداً بیانیه ای صادر کرد و از همه خواست که آرام باشند. آیا میاگوچی در مورد وضعیت صحبت کرد و گفت:

این بخشی از فعالیت‌های مدیریت مالی ما است که تقریباً 100 میلیون دلار است و عمدتاً از کمک‌های بلاعوض و حقوق تشکیل می‌شود و برخی از دریافت‌کنندگان فقط ارز فیات را می‌پذیرند.

آیا توضیح داد که این انتقال به این معنا نیست که بنیاد در حال انجام یک فروش گسترده است. در عوض، آنها مدیریت مالی منظمی را انجام می دهند.

او اشاره کرد که به آنها توصیه شده است تا مدتی به دلیل مسائل نظارتی هیچ حرکت عمده ای انجام ندهند. این باعث شد که آنها کمی گیر کنند و نمی توانستند از قبل در مورد برنامه های خود صحبت کنند.

Ethereum Foundation clears the air on 0 million annual budget

اکنون، آنها با احتیاط حرکت می کنند، به تدریج فروش می کنند و مطمئن می شوند که چیزها از کنترل خارج نمی شوند. اما اگر فکر می کردید که این پایان درام است، در اشتباهید. عملیات مالی بنیاد تنها بخشی از یک تصویر بزرگتر است.

تجارت داخلی؟

بیایید شایعات گسترده ای را که در اوایل سال جاری آغاز شد، فراموش نکنیم. اتهامات مربوط به تجارت داخلی مانند ابری تاریک در اطراف بنیاد اتریوم می چرخد.

ظاهراً، شخصی در بنیاد ممکن است در حال انجام یک بازی کثیف باشد – قبل از اینکه بقیه ما سرنخی داشته باشیم، با اطلاعات داخلی معامله می کند.

ما در مورد به‌روز ماندن در مورد به‌روزرسانی‌های توسعه اتریوم، مشارکت‌ها و همه عوامل مطلوبی که می‌توانند ارزش سکه را تعیین کنند صحبت می‌کنیم.

شما یک شیرین کاری مانند تجارت داخلی انجام می دهید و ناگهان همه با انگشت اشاره می کنند و فریاد می زنند که ناپسند است. البته، بنیاد اتریوم هنوز هیچ یک از این شایعات را تایید نکرده است، اما عدم تکذیب قوی یا هرگونه اظهار نظر واقعی نیز هیچ لطفی به آنها نمی کند.

هکرها، نقض اطلاعات و سردردهای زیاد

اگر اتهامات مربوط به تجارت داخلی کافی نبود، بیایید یک هک خوب قدیمی را وارد کنیم. اکوسیستم اتریوم سهم عادلانه ای از کابوس های امنیتی دارد و ژوئن 2024 نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود.

پروتکل Loopling مورد سوء استفاده قرار گرفت و 5 میلیون دلار ETH از اتریوم ناپدید شد – هیچ جناسی در نظر گرفته نشد. حالا، این تقصیر مستقیم بنیاد نیست، اما بیایید صادق باشیم.

وقتی اکوسیستم شما سوراخ های بیشتری نسبت به پنیر سوئیسی دارد، مردم شروع به سرزنش شما می کنند. اگر آنها از حیاط خلوت خود محافظت نکنند، چگونه دیگران می توانند با خیال راحت در ملک خود بسازند؟

شفافیت – یا عدم وجود آن – یکی دیگر از مسائل مهم اینجاست. منتقدان در مورد معاملات مالی بنیاد اتریوم بسیار جدی بوده اند.

مردم می‌خواهند بدانند پول ارائه‌های اولیه سکه (ICO) و سایر کمک‌ها به کجا می‌رود. در بازار امروز، ما از میلیون ها و حتی میلیاردها صحبت می کنیم.

با این حال، راز زیادی در مورد نحوه توزیع این سرمایه توسط بنیاد باقی مانده است. آیا و تیمش می توانند آزادانه در مورد بودجه و هزینه ها صحبت کنند، اما تا زمانی که یک گزارش واضح و دقیق ارائه نشود، مردم تردید خواهند داشت.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل