پیش بینی قیمت Toncoin – آیا TON اکنون پس از آخرین رالی بیت کوین 7 دلار کاهش می یابد؟

پیش بینی قیمت Toncoin – آیا TON اکنون پس از آخرین رالی بیت کوین 7 دلار کاهش می یابد؟

پیش بینی قیمت Toncoin – آیا TON اکنون پس از آخرین رالی بیت کوین 7 دلار کاهش می یابد؟

Bijie.com گزارش داد:

    TON در محدوده محدود زیر 7 دلار شناور بوده است. آیا آلت کوین ها می توانند از این روند خارج شوند؟

Toncoin [TON] از اواسط آگوست در محدوده قیمتی محدود معامله می شود. صعود روز جمعه بیت کوین [BTC] به بالای 64000 دلار، جرقه چندانی در نمودار قیمت TON نداشت. در واقع، در سطوح قیمتی 6.4 و 7 دلاری باقی می ماند.

با این حال، با توجه به اینکه احساسات بازار ارزهای دیجیتال در آخر هفته بهبود یافته است، دلالان TON باید چه سطوحی را تماشا کنند؟

آیا TON این روند جانبی را خواهد شکست؟

در نمودار تایم فریم بالاتر، SMA 200 روزه (میانگین متحرک ساده) سه بار از اواسط جولای به عنوان یک سطح کلیدی برای رد قیمت ظاهر شده است. این آن را به یک سطح مقاومت دینامیکی کلیدی تبدیل می کند. در زمان نگارش مقاله، مقاومت پویا با سطح فیب 38.2% (7 دلار) همسو می شود.

به طور خلاصه، 7 دلار در کوتاه مدت یک سطح مقاومت کلیدی برای معامله گران باقی می ماند. با بسط، خوانش نمودار قیمت به سمت گسترش احتمالی ساختار جانبی متمایل است. نوسانات تقاضا این چشم انداز را بیشتر نشان می دهد، به طوری که RSI (شاخص قدرت نسبی) بین خنثی و 60 واحد در نوسان است.

با این حال، قیمت اخیر نیز شاهد کاهش قیمت محلی بوده است، با SMA 200 روزه که به عنوان مقاومت در برابر گردن عمل می کند. این الگو یک شکل کلاسیک صعودی است و یک شکست احتمالی می تواند TON را به سطح 23.6% فیب (7.45 دلار) برساند. اگر گاو نر به هدف برخورد کند، 7 درصد دیگر اضافه می شود.

اهداف کلیدی بر اساس خوشه های نقدینگی

طبق داده‌های نقدینگی Coinglass، خوشه‌های اصلی نقدینگی TON (سطوح نارنجی روشن) ۷.۳ دلار، ۶.۳ دلار و ۶.۰ دلار هستند. نقدینگی بالای 6 دلار بالاتر از 7.3 دلار است. این سطوح می توانند نقاط عطف قیمت بحرانی باشند. موقعیت نقدینگی در هر دو طرف قیمت نیز از مفهوم ساختار جانبی حمایت می کند.


پیش‌بینی قیمت Toncoin[TON] 2024-2025 را بخوانید


در نهایت، فعالیت شبکه TON به آرامی در حال رشد است، با آدرس‌های فعال تقریباً ثابت از 17 اوت. فعالیت آهسته شبکه نشان‌دهنده علاقه کمی کاربر به آلت‌کوین‌ها است که می‌تواند بازیابی قوی را از مسیر خارج کند.

با این حال، افزایش مداوم در BTC ممکن است ارزش TON را تحریک کند و چشم‌انداز خنثی فوق را باطل کند. بنابراین، پیگیری روند کینگ کوین نیز ارزشمند است.

سلب مسئولیت: اطلاعات ارائه شده به منزله مشاوره مالی، سرمایه گذاری، تجاری یا سایر انواع مشاوره نیست و تنها بیانگر نظرات نویسنده است

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل