آیا Aptos می تواند اوج های ماه مارس خود را پس از آخرین افزایش 20 درصدی خود دوباره آزمایش کند؟

آیا Aptos می تواند اوج های ماه مارس خود را پس از آخرین افزایش 20 درصدی خود دوباره آزمایش کند؟

Bijie.com گزارش داد:

    یک روند صعودی ادامه دار می تواند شاهد آزمایش مجدد اوج های ماه مارس Aptos باشد. شاخص ها نشان می دهند که نهنگ های APT به طور فزاینده ای در معرض بازار هستند

Aptos [APT] در هفت روز گذشته بسیار خوب عمل کرده است و آلتکوین سودهای دو رقمی را ثبت کرده است. سکه حتی به همین دلیل از الگوی صعودی چند ماهه خارج شد، شکستی که می تواند به سرعت به دو برابر شدن قیمت APT منجر شود.

Aptos قالب را می شکند

طبق داده‌های CoinMarketCap، گاوهای Aptos قیمت سکه را بیش از 20 درصد در هفت روز گذشته افزایش داده‌اند. روند صعودی ادامه یافته است زیرا ارزش APT بیش از 7 درصد در 24 ساعت گذشته افزایش یافته است. در زمان نگارش این مقاله، APT با ارزش بازار بیش از 3.44 میلیارد دلار با قیمت 7.11 دلار معامله می شود.

با کمال تعجب، با وجود افزایش قیمت اخیر، احساسات وزنی Aptos کاهش یافته است. این نشان می دهد که احساسات نزولی پیرامون سکه افزایش یافته است. حجم اجتماعی آن نیز کاهش یافته است که نشان دهنده کاهش محبوبیت آلتکوین است.

وقتی این اتفاق می افتد، سکه از یک الگوی گوه سقوط صعودی خارج می شود. این الگو در ماه مارس ظاهر شد و قیمت APT در داخل آن تثبیت شد، قبل از اینکه چند روز پیش ظاهر شود.

این شکست نشان می‌دهد که APT ممکن است دو برابر افزایش یابد و به‌زودی اوج‌های مارس خود را مجدداً آزمایش کند. با این حال، قبل از هدف قرار دادن اوج های مارس، سکه باید ابتدا از سطوح مقاومت 10.17 دلاری و 14.4 دلاری در هفته های آینده عبور کند.

آیا بازار صعودی APT ادامه خواهد داشت؟

AMBCrypto سپس به داده‌های زنجیره‌ای Aptos نگاه کرد تا توصیه آن‌ها برای رشد مداوم قیمت را درک کند. ما شاهد افزایش 71 درصدی در حجم معاملات APT بودیم که معمولاً مبنایی برای بازارهای صعودی است.

با افزایش قیمت، علاقه باز توکن افزایش می یابد. افزایش این شاخص حاکی از آن است که احتمال تداوم روند ادامه دار قیمت ها زیاد است.

علاوه بر این، داده های Coinglass نشان می دهد که نسبت بلند/کوتاه APT نیز افزایش یافته است.

این به این معنی است که موقعیت‌های خرید در بازار بیشتر از موقعیت‌های فروش هستند و موقعیت‌های فروش صعودی به نظر می‌رسند. علاوه بر این، طبق گزارش Hyblock Capital، دلتای نهنگ به خرده فروشی Aptos در زمان انتشار 54 دلار ارزش داشت. اعداد نزدیک به 0 تا 100 نشان دهنده قرار گرفتن در معرض بیشتر نهنگ ها هستند.

AMBCrypto سرانجام نمودار روزانه APT را تجزیه و تحلیل کرد تا ایده بهتری از انتظارات از سکه بدست آورد. طبق تحلیل ما، جریان صندوق Chaikin (CMF) APT به شدت افزایش یافته است. شاخص قدرت نسبی (RSI) نیز بالاتر از خط خنثی است که یک علامت صعودی است.


پیش‌بینی قیمت [APT] Aptos را در سال‌های 2024-25 بخوانید


با این حال، قیمت سکه به باندهای بولینگر بالایی رسیده است که معمولاً منجر به اصلاح قیمت می شود. با این وجود، اگر روند صعودی ادامه یابد، شکستن مقاومت APT نزدیک به 7.5 دلار بسیار مهم خواهد بود.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل