سخنرانی پاول «زمان فرا رسیده است» – خبر خوبی برای بیت کوین و سرمایه گذاران آلت کوین؟

سخنرانی پاول «زمان فرا رسیده است» – خبر خوبی برای بیت کوین و سرمایه گذاران آلت کوین؟

سخنرانی پاول «زمان فرا رسیده است» – خبر خوبی برای بیت کوین و سرمایه گذاران آلت کوین؟

Bijie.com گزارش داد:

    جروم پاول درباره کاهش نرخ‌ها صحبت می‌کند زیرا نقدینگی کوتاه‌مدت فدرال رزرو بیت‌کوین را ضعیف می‌کند، در حالی که بازار گسترده‌تر ارزهای دیجیتال نشانه‌هایی از احساسات صعودی را نشان داده است.

اظهارات اخیر جروم پاول زمینه را برای یک تغییر عمده در بازار ارزهای دیجیتال فراهم کرد. پاول گفت: «زمان تعدیل سیاست ها فرا رسیده است» که نشان می دهد کاهش نرخ بهره آمریکا قریب الوقوع است.

انتظار می‌رود این حرکت، همراه با نقدینگی قوی جهانی، دلار را به میزان قابل توجهی تضعیف کند. بیت کوین (BTC) و سایر ارزهای رمزپایه ممکن است با تضعیف دلار آمریکا، سود قابل توجهی داشته باشند.

در کوتاه‌مدت، چشم‌انداز نقدینگی فدرال رزرو همچنان ضعیف است، که ادامه روند نزولی میان‌مدت است که از آوریل آغاز شد.

این روند نشان می‌دهد که نقدینگی فدرال رزرو ممکن است در پایان سپتامبر به یک «سطح پایین‌تر» جدید برسد و احتمالاً به پایین‌ترین سطح از مارس 2023 برسد.

با کاهش نقدینگی و کاهش نرخ بهره، جفت شدن بیت کوین با دلار آمریکا به طور فزاینده ای مطلوب می شود. به ویژه بیت کوین برای هفتمین ماه متوالی بالاتر از بالاترین رکورد خود در سال 2021 بسته می شود.

هر چه قیمت بیت کوین بیشتر از این سطح تثبیت شود، حمایت قوی تر می شود و زمینه را برای شکست احتمالی در سپتامبر فراهم می کند، زمانی که فدرال رزرو شروع به کاهش نرخ بهره می کند.

دوران سودآور بیت کوین

بیت کوین از لحاظ تاریخی عملکردی قوی داشته و در بیش از 96 درصد از تاریخ خود سودآوری را برای دارندگان خود نشان داده است.

این روند تاریخی، همراه با تضعیف قریب الوقوع دلار آمریکا، دلیل قانع کننده ای برای افزایش قیمت بیت کوین فراهم می کند.

شاخص گمانه زنی آلت کوین

بیت کوین تنها ذینفع اقدامات فدرال رزرو نخواهد بود. کل بازار ارزهای دیجیتال، از جمله آلتکوین‌های اصلی مانند اتریوم، BNB، Solana و XRP ممکن است شاهد افزایش باشند.

در زمان انتشار، شاخص حدس و گمان آلت کوین که در پایین ترین حد خود از ژوئیه 2023 قرار دارد، نشان می دهد که قیمت آلت کوین ممکن است به پایین ترین سطح خود رسیده باشد. به بیان ساده، با تضعیف دلار آمریکا، این شاخص ممکن است نشان دهنده فرصت هایی برای رشد باشد.

نقشه حرارتی RSI بازار ارزهای دیجیتال

در اینجا، شایان ذکر است که بازار گسترده‌تر ارزهای دیجیتال نیز نشانه‌هایی از بهبود را نشان می‌دهد. نقشه حرارتی RSI بازار ارزهای دیجیتال اخیراً از فروش بیش از حد به خنثی تغییر یافته است که نشان می‌دهد ممکن است بازار در شرف بازگشت مجدد باشد.

سطح RSI روزانه نیز از 50 واحد عبور کرده است، که نشان می‌دهد بازار حرکت خوبی دارد و قبل از رسیدن به قلمرو خرید بیش از حد، فضا برای افزایش بیشتر دارد.

بیت‌کوین و بازار گسترده‌تر ارزهای دیجیتال با کاهش تدریجی نرخ بهره و افزایش نقدینگی جهانی توسط فدرال رزرو، برای پیشرفت‌ها آماده هستند. این امر مزایای بالقوه ای را برای همه سرمایه گذاران به همراه خواهد داشت.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل