پیش‌بینی قیمت XRP – در اینجا احتمال رسیدن آلت‌کوین به 0.7 دلار وجود دارد

پیش‌بینی قیمت XRP – در اینجا احتمال رسیدن آلت‌کوین به 0.7 دلار وجود دارد

Bijie.com گزارش داد:

    نوسانات XRP در اوایل این ماه جای خود را به ثبات در ده روز گذشته داد. سودهای ثابت دلگرم کننده است، اما احساسات بازار می تواند گاوهای XRP را متوقف کند

عملکرد قیمت XRP در بیشتر ده روز گذشته کند بوده است، اما مقاومت میان رده در 0.585 دلار غلبه کرده است. این بدان معناست که محدوده معاملاتی XRP بیش از یک سال هدف بعدی خواهد بود.

گزارش اخیر نشان می دهد که چگونه سکه یک فرصت خرید جذاب ارائه می دهد. آیا معامله گران باید ارتفاعات بالاتری را هدف قرار دهند یا از معامله خارج شوند و در محدوده نزدیک به حداکثر سود کسب کنند؟

هدف صعودی بعدی نزدیک است

اکنون که سطح میانی 0.585 دلار شکسته شده است، بالاترین محدوده 0.7 دلار هدف واضح بعدی است. XRP از روز جمعه 9.9 درصد افزایش یافته است و به نظر می رسد RSI روزانه بالای 50 باشد که نشان دهنده حرکت صعودی است.

با این حال، منطقه 0.63 دلاری از اوایل جولای به عنوان مقاومت عمل کرده است. علاوه بر این، بیت کوین [BTC] همچنین دارای منطقه مقاومتی بین 64000 تا 66000 دلار است و در زمان انتشار با قیمت 641000 دلار معامله می شد.

OBV به طور پیوسته در حال افزایش است که نشان دهنده تقاضای قوی است، اما اگر احساسات بازار در روزهای آینده نزولی شود، ممکن است گاوها برای بالا بردن قیمت به بالای 0.63 دلار مشکل پیدا کنند.

اگر مقاومت رد شود، گاوها بهتر است قیمت را بالاتر از حمایت 0.585 دلار نگه دارند. این معامله‌گران نوسانی را تشویق می‌کند تا از فرصت‌های خرید استفاده کنند و محدوده بالایی را هدف قرار دهند.

احساس سوداگرانه به شدت صعودی است

افزایش قیمت XRP با افزایش مستمر بهره باز همراه بوده است. آنها با هم نشان دادند که معامله گران آتی مایل به حرکت طولانی هستند و احساسات صعودی را تشریح کردند. نرخ های تامین مالی نیز به طور فزاینده ای مثبت است.


پیش‌بینی قیمت [XRP] ریپل در سال 2024-25 را بخوانید


در نهایت، نقطه ای CVD روند نزولی را تثبیت کرد و بالاتر حرکت نکرد. در نتیجه، شواهدی مبنی بر افزایش بیشتر XRP وجود دارد، اما مشخص نیست که آیا نیروی کافی برای بالا بردن قیمت به 0.7 دلار وجود خواهد داشت یا خیر.

سلب مسئولیت: اطلاعات ارائه شده به منزله مشاوره مالی، سرمایه گذاری، تجاری یا سایر انواع مشاوره نیست و تنها بیانگر نظرات نویسنده است

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل