کراکن می گوید دادگاه استدلال SEC مبنی بر اینکه توکن ها اوراق بهادار هستند را رد می کند

کراکن می گوید دادگاه استدلال SEC مبنی بر اینکه توکن ها اوراق بهادار هستند را رد می کند

کراکن می گوید دادگاه استدلال SEC مبنی بر اینکه توکن ها اوراق بهادار هستند را رد می کند

Bijie.com گزارش داد:

قاضی دادگاه فدرال ایالات متحده ویلیام اچ. اوریک اخیراً تلاش کلارک برای لغو ادعاهای SEC را رد کرد. SEC سعی کرده است استدلال کند که برخی از تراکنش‌های ارزهای دیجیتال در کراکن قراردادهای سرمایه‌گذاری هستند که آنها را به اوراق بهادار تبدیل می‌کند.

اگر اوراق بهادار بود مشمول قوانین و مقررات سازمان بورس و اوراق بهادار بود. اما قاضی کاملاً از آنچه SEC می فروخت متقاعد نشد. درعوض، او فکر می‌کند که استدلال کمیسیون بورس و اوراق بهادار دارای شایستگی است – حداقل به اندازه‌ای است که پرونده را ادامه دهد.

اما مارکو سانتوری، مدیر ارشد حقوقی کراکن، این را یک ضرر نمی‌داند. دور از آن. به گفته او، حکم دادگاه بیشتر شبیه یک پیروزی جزئی برای کراکن و جامعه ارزهای دیجیتال است.

مارکو گفت که دادگاه اساساً به SEC با استدلال “توکن ها اوراق بهادار هستند” سیلی زده است. او گفت: “هیچ یک از توکن های معامله شده در Kraken اوراق بهادار نیستند.”

مارکو اضافه کرد که دادگاه تشخیص داده است که اگرچه خود توکن یک اوراق بهادار نیست، اما نحوه استفاده از توکن یا توافقی که پیرامون آن وجود دارد ممکن است باشد.

مارکو سانتوری

او گفت که این حکم از موضع کراکن حمایت می کند که دکترین “امنیت دارایی های رمزنگاری شده” SEC، به قول او، “در بهترین حالت واضح و در بدترین حالت گیج کننده است”.

به نظر می رسد قاضی تا حدودی موافقت کرده است. دادگاه به تاکتیک‌های کمیسیون بورس و اوراق بهادار اشاره کرد و گفت که آنها اغلب سخنان کلارکن را تحریف می‌کردند تا اینطور به نظر برسد که برای اینکه چیزی یک اوراق بهادار باشد، یک “قرارداد کتبی” لازم است.

اما این موضع کراکن نیست، و قاضی SEC را رها نکرد. با این حال، قاضی اجازه داد تا پرونده به کشف برسد. این به چه معناست؟ خوب، این بدان معناست که SEC نمی تواند فقط ادعا کند که هر توکن در Kraken یک امنیت است.

آنها باید عمیق تر کاوش کنند و آن را یکی یکی ثابت کنند. این یک روند طولانی و گیج کننده خواهد بود.

حکم دادگاه SEC را مجبور می‌کند ثابت کند که هر یک از تراکنش‌های کراکن با استانداردهای تست هوی مطابقت دارد، که برای تعریف قرارداد سرمایه‌گذاری استفاده می‌شود.

مارکو معتقد است که کمیسیون بورس و اوراق بهادار نمی تواند ادعای آنها را ثابت کند. او گفت:

ما مشتاقانه منتظر اثبات این موضوع در کشف خود هستیم. هیولاهای دریایی مبارزه خواهند کرد و هیولاهای دریایی پیروز خواهند شد.

SEC اگر بخواهد با رویکرد فعلی خود در قبال مقررات از طریق اجرا همراه باشد، به دنبال کارهای زیادی است. در مورد آن فکر کنید: میلیون ها یا حتی میلیاردها تراکنش ممکن است تحت این حکم مورد بررسی قرار گیرند.

این یک کابوس برای SEC و هر شرکت ارز دیجیتالی است که آنها هدف قرار می دهند. مارکو از این فرصت استفاده کرد و بر کل استراتژی SEC سایه انداخت و آن را بی اثر و بیش از حد تهاجمی خواند. او استدلال کرد:

برای ارائه شفافیت به صنعت، محافظت از مصرف کنندگان و ترویج توسعه فناوری بلاک چین، کنگره باید یک چارچوب ساختار بازار جامع را تصویب کند.

در همان زمان، قاضی اوریک معتقد بود که کراکن درآمد قابل توجهی از فعالیت های تجاری خود کسب کرده است – بیش از 43 میلیون دلار بین سال های 2020 و 2021.

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده این موضوع را مورد توجه قرار داد و پیشنهاد کرد که روشی که کراکن کسب درآمد می کند – اخذ کارمزد و اعمال محدودیت های کمی در معاملات – می تواند نشان دهد که برخی از این معاملات در واقع اوراق بهادار هستند.

اما دادگاه بدون شواهد بیشتر این استدلال را به طور کامل نپذیرفت.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل