گزارش: پلیس 43000 دلار پول نقد از تجارت جواهرات را بر اساس قانون بحث برانگیز جمع آوری کرد که اجازه می دهد پول نقد بدون حکم توقیف شود.

گزارش: پلیس 43000 دلار پول نقد از تجارت جواهرات را بر اساس قانون بحث برانگیز جمع آوری کرد که اجازه می دهد پول نقد بدون حکم توقیف شود.

گزارش: پلیس 43000 دلار پول نقد از تجارت جواهرات را بر اساس قانون بحث برانگیز جمع آوری کرد که اجازه می دهد پول نقد بدون حکم توقیف شود.

Bijie.com گزارش داد:

یک کسب و کار کوچک که توسط یک زن و شوهر اداره می شد، بنا بر گزارش ها، 43000 دلار پس از تصمیم پلیس برای توقیف پول نقدی که از طریق FedEx برای آنها ارسال شده بود، از دست داد.

ایندیاناپولیس استار گزارش داد که هنری و مین چنگ، که یک تجارت کوچک جواهرسازی را اداره می کنند، پس از حضور پلیس در انبار FedEx و توقیف بسته ای که برای این زوج ارسال شده بود، از ایالت ایندیانا شکایت کردند.

طبق دادخواست، بسته پول نقد توسط مشتری در ویرجینیا در ازای دریافت زنجیره طلا برای خانواده چنگ ارسال شد. دفتر دادستانی شهرستان ماریون، ایندیانا، گفت که چنین محموله های نقدی اغلب با فعالیت های مجرمانه مرتبط است. اداره پلیس متروپولیتن ایندیاناپولیس گفت سگ ها به آنها از بوی مواد مخدر در بسته هشدار دادند، اما در واقع هیچ چیز غیرقانونی پیدا نشد.

با این حال، مقامات بیش از چهار ماه است که پول نقد را نگه داشته اند، اگرچه این زوج به هیچ جرمی مرتبط با بسته ها متهم نشده اند.

چنگ‌ها با مؤسسه عدالت، یک سازمان غیرانتفاعی متمرکز بر آزادی‌های مدنی، همکاری می‌کنند تا از ایالت به دلیل ادعاهای توقیف غیرقانونی گسترده در انبار FedEx در ایندیاناپولیس شکایت کنند.

پلیس توانست پول چنگ را بر اساس قانونی به نام مصادره مدنی توقیف کند، که اساساً به دولت اجازه می دهد تا اموال را مصادره کند و آن را بفروشد بدون اینکه کسی را متهم به جرم کند.

موسسه عدالت گفت:

«با توقیف مدنی، دولت می‌تواند اموال شما را بدون محکوم کردن شما یا حتی اتهام زدن به جرمی توقیف کند و بفروشد

این به پلیس و دادستان انگیزه مالی مستقیم و قدرتمندی می‌دهد تا ابتدا از فرصت استفاده کرده و بعداً سؤال بپرسند. به همین دلیل است که در چند سال گذشته، توقیف ها در سراسر کشور افزایش یافته است. ”

طبق قانون ایندیانا، دولت می‌تواند پول نقد چنگ را بگیرد و مستقیماً به صندوق اجرای قانون، صندوق عمومی ایالت و سایر ادارات عمومی منتقل کند.

وکلای چنگ ها گفتند که این عمل “صرفاً سودجویانه” و به دور از هر گونه اجرای قانون است.

چنگ گفت:،

“من فکر می کنم این ناعادلانه است و این نباید در آمریکا اتفاق بیفتد.”

از دست ندهید – مشترک شوید تا هشدارهای ایمیل را مستقیماً به صندوق ورودی خود دریافت کنید

عملیات قیمت را بررسی کنید

ما را در X، فیسبوک و تلگرام دنبال کنید

میکس سرف دیلی هودل

تصویر ایجاد شده: Midjourney

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل