پاول تأیید می کند: بیت کوین افزایش می یابد

پاول تأیید می کند: بیت کوین افزایش می یابد

Bijie.com گزارش داد:

اینطور نیست که مردم درست حدس بزنند، اما پاول هرگز بازار را ناامید نکرده است.

در سخنرانی شب گذشته که در سطح جهانی تماشا شد[1]، پاول تأیید کرد:

1 اعتماد به نفس در مورد بازگشت تورم به هدف 2 درصد بسیار افزایش یافته است. او گفت: “اعتماد من به اینکه تورم در مسیر پایداری است به 2 درصد رسیده است.)

2 بازار کار سرد شده است. او گفت: “امروز، بازار کار به طور قابل توجهی از حالت داغ قبلی خود سرد شده است.”

3 رشد اقتصادی پایدار است. او گفت: “به طور کلی، اقتصاد با سرعت ثابتی به رشد خود ادامه می دهد.”

او در ادامه تاکید کرد: “ریسک های صعودی برای تورم ضعیف شده است. و خطرات نزولی برای اشتغال افزایش یافته است. همانطور که در آخرین بیانیه FOMC تاکید کردیم، ما در مورد خطرات دوگانه ما بسیار نگران هستیم.” خطرات برای تورم کاهش یافته است و خطرات نزولی برای اشتغال افزایش یافته است.

او قاطعانه تأیید کرد: “زمان تعدیل سیاست فرا رسیده است.”

این یک “اشاره” نیست. این قبلا “به وضوح بیان شده است”، خوب؟

با این حال، وی در خصوص سرعت و میزان تعدیل ها گفت: جهت سفر مشخص است و زمان بندی و سرعت کاهش نرخ بهره به داده های آتی، چشم انداز در حال تغییر و تعادل ریسک ها بستگی دارد. جهت سفر) روشن است و زمان و سرعت کاهش نرخ به داده های دریافتی، چشم انداز در حال تحول و تعادل ریسک ها بستگی دارد.)

دقیقاً همان چیزی است که در [مرجع داخلی دیروز] گفته شد.

سخنرانی پاول، سقف هنرهای زبانی.

هنگامی که پاول در حال صحبت بود، دو طرف بلند و کوتاه BTC شروع به دعوا کردند. ابتدا گاوها در عرض 15 دقیقه ناگهان بیت کوین را از 61 هزار به بیش از 62 هزار رساندند و سپس خرس ها سه 15 دقیقه وقت گذاشتند تا گاوها را از 62 هزار به 61 هزار برگردانند. اما فروشندگان کوتاه مدت در نهایت ناتوان هستند و بازی حاصل از مجموع صفر به طور مساوی نمی تواند جهت نیروهای خارجی را تغییر دهد. بیت کوین از 61 هزار شروع به رشد کرد و در حدود ساعت 5 صبح از 65 هزار گذشت.

وقتی صبح از خواب بیدار شدم، جیائو لیان این صحنه را دید و درود فرستاد: «هر وقت یک خیز شدید وجود داشت، فقط در مورد صعود یا سقوط نپرسید، ابتدا بپرسید که آیا موقعیت شما این است کافی است شما را تشویق کنم!”

جامعه اجتماعی ظاهر همه موجودات زنده را نشان می دهد: افرادی هستند که پر از پول هستند و مخفیانه از خود لذت می برند. عده ای هستند که ادعا می کنند با تسویه موقعیت و به جیب زدن پول به دست آورده اند. همچنین کسانی هستند که از کاهش موقعیت خود پشیمان هستند و منتظر کاهش قیمت هستند و نمی دانند که آیا هنوز می توانند سوار اتوبوس شوند یا خیر. افرادی هستند که گریه می کنند و برای تسویه موقعیت خود می شتابند و ضرر می کنند. همچنین کسانی هستند که وانمود می کنند چاق هستند تا نشان دهند که دستورات خالی ضرری ندارد.

تئوری‌های ظالمانه‌ای وجود دارد که می‌گویند 100000 دلار نقطه شروع است، و شما باید اکنون کوتاه بیایید و منتظر بمانید تا 100,000 دلار قبل از اینکه به ثبات برسید، سوار شوید.

اگر هنوز افرادی هستند که دیوانه شده اند، آنها را تهدید می کنند که در انتظار 25000 یوان خواهند مرد به نوه هایشان اجازه می دهند که همچنان منتظر بمانند.

همه اینها دیدنی هستند.

ضرب المثلی وجود دارد که می گوید اگر به دیگران آموزش دهید، نمی توانید به آنها آموزش دهید، اما اگر به آنها آموزش دهید، آنها قادر به انجام آن خواهند بود. اما به نظر می رسد که بازار در اینجا دچار مشکل شده است. مهم نیست چند بار موقعیت شما از بین می رود یا چند بار همه چیز را از دست می دهید، باز هم یادتان می آید که بخورید اما جنگ نکنید.

سرنوشت یک قرارداد این است که منحل شود. نقطه پایانی یک موقعیت کوتاه خروج است.

بسیاری از مردم ادعا می کنند که نه تنها به بیت کوین اعتقاد بلندمدت دارند، بلکه یک فروشنده کوتاه مدت و سفارش دهنده نیز هستند. جیائو لیان حتی یک کلمه از این حرف را باور نکرد.

ماهیت تاثیرگذار این منطق یادآور یک زن معروف روسی است که هر روز از زندگی خود به تن فروشی می پرداخت، اما ادعا می کرد که پاک ترین و پاک ترین زن جهان است.

البته، اگر به اصطلاح “خالص” و “پاک” به معنای عدم کسب درآمد باشد، دارندگان طولانی مدت BTC در واقع به عنوان “نجس” و “نجس” برچسب خواهند خورد.

اما درست مثل داستان دلخراش فیلم ایتالیایی “مالنا”، این دنیای پوچ، پاک و ناپاک، پاک و ناپاک، فاسد و فاسد، بله، چگونه می توانیم تفاوت بین من و تو را تشخیص دهیم؟

در چشم و قلب افراد افتاده، کسانی که از سقوط امتناع می ورزند در واقع سقوط کرده اند.

او مسخره کرد. او تحقیر کننده بود. او دیوانه است.

بودا گفت که همه موجودات زنده رنج می برند.

همه موجودات زنده رنج می کشند و سرسخت هستند.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل