ران کانوی، میلیاردر فناوری، قول داد به دلیل “برنامه پنهان” به حمایت از لابی کریپتو پایان دهد.

ران کانوی، میلیاردر فناوری، قول داد به دلیل “برنامه پنهان” به حمایت از لابی کریپتو پایان دهد.

ران کانوی، میلیاردر فناوری، قول داد به دلیل “برنامه پنهان” به حمایت از لابی کریپتو پایان دهد.

Bijie.com گزارش داد:

یک میلیاردر فناوری و کمک کننده دموکرات ظاهراً حمایت خود را از شبکه ای از سوپر PAC های رمزنگاری پس می گیرد و این گروه ها را متهم می کند که می خواهند یک سناتور در حال کار را بدون اطلاع دادن به او برکنار کنند.

بر اساس گزارش جدیدی از شرود براون، سناتور Politico، ران کانوی، سرمایه‌گذار فرشته سانفرانسیسکو، از سوپر PAC Fairshake انتقاد می‌کند و گروه‌های وابسته اعلام کردند که قصد دارند 12 میلیون دلار برای برکناری منتقد صریح کریپتوکارنسی حزب دموکرات اوهایو هزینه کنند.

گزارش شده است که کانوی سال گذشته 500000 دلار به سوپر PAC کریپتو اهدا کرد اما اکنون قصد دارد پشتیبانی از این شبکه را متوقف کند.

بنا بر گزارش‌ها، Politico ایمیل‌هایی را که کانوی هفته گذشته به سایر اهداکنندگان وابسته ارسال کرده بود، بررسی کرد.

کانوی در ایمیلی گفت،

“در زمانی که سناتور شومر تمام تلاش خود را می کند تا لایحه ای در سنا به تصویب برسد، 12 میلیون دلار به مخالفان براون بدهید. همه شما می دانید که این یک ضربه به سناتور شومر است. چهره، و این برای من یک سیلی است وقتی می‌دانی که فردا در سانفرانسیسکو با او ملاقات خواهم کرد؟»

کانوی به متحدان فیرشیک نامه نوشت و آنها را متهم کرد که از قبل آنها را از مقاصد سیاسی خود مطلع نکرده بودند.

“من مهمترین فردی هستم که از ارتباطات بالای 25 سال خود برای کمک به این حرکت استفاده می کنم و هیچ کس نمی خواهد به من بگوید. متأسفانه، من حتی یک اهدا کننده Fairshake هستم…

به دلیل برنامه پنهان خودخواهانه شما، زمان جدایی ما فرا رسیده است. این زنگ خطری برای خودم بود که برای مدت طولانی با افرادی کار می‌کردم که ارزش‌های من را به اشتراک نمی‌گذاشتند و این غیرقابل قبول بود… دیگر با درگیر شدن با دیگران یا ارائه کمک، خودم را به خطر نمی‌اندازم…

یک فیل در اتاق است. ما دو جناح داریم: میانه روها و جناح دونالد ترامپ (برایان و مارک). ”

کانوی ممکن است به برایان آرمسترانگ، مدیرعامل Coinbase و مارک آندرسن، بنیانگذار غول سرمایه گذاری خطرپذیر Andreessen Horowitz (a16z) اشاره داشته باشد.

در اوایل سال جاری، Coinbase و Andreessen Horowitz هر کدام ۲۵ میلیون دلار به Fairshake اهدا کردند.

>

تصویر ایجاد شده: Midjourney

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل