بیت کوین و اتریوم اندکی افزایش می یابند، فدرال رزرو امیدوار است در ماه سپتامبر “سیاست تسهیل” را انجام دهد

بیت کوین و اتریوم اندکی افزایش می یابند، فدرال رزرو امیدوار است در ماه سپتامبر “سیاست تسهیل” را انجام دهد

Bijie.com گزارش داد:

روز چهارشنبه، فدرال رزرو صورتجلسه نشست ماه جولای خود را منتشر کرد و پیشنهاد کرد که نرخ بهره را در ماه سپتامبر کاهش خواهد داد و قیمت بیت کوین بر همین اساس افزایش یافت. این حرکت به طور گسترده توسط ناظران بازار و سرمایه گذاران پیش بینی شده بود.

همانطور که توسط CoinGecko گزارش شده است، قیمت بزرگترین ارز دیجیتال در زمان نگارش 60500 دلار است که در 24 ساعت 2٪ افزایش یافته است. اتریوم، دومین دارایی بزرگ نیز اندکی افزایش یافت و با 1.8 درصد افزایش، با 2640 دلار معامله شد.

صورتجلسه ها نشان داد که اکثر مقامات در جلسه ماه گذشته توافق کردند که زمان کاهش نرخ بهره بر اساس دور بعدی داده های اقتصادی فرا رسیده است.

در این گزارش آمده است: “اکثریت قریب به اتفاق معتقدند که اگر داده ها همانطور که انتظار می رود وارد شوند، ممکن است مناسب باشد که در جلسه بعدی سیاست تسهیل شود.”

همه نگاه ها به روز جمعه خواهد بود، زمانی که رئیس بانک مرکزی جروم پاول در سمپوزیوم سیاست پولی جکسون هول در وایومینگ سخنرانی کند و اطلاعات بیشتری در مورد جدول زمانی کاهش ها فاش کند.

فدرال رزرو شروع به افزایش چشمگیر نرخ بهره در سال 2022 خواهد کرد تا 40 سال تورم بالا پس از همه گیری کووید-19 را مهار کند.

ریاضت در ابتدا تأثیر منفی بر سهام و ارزهای دیجیتال داشت، زیرا سرمایه‌گذاران تمایل داشتند از سرمایه‌گذاری‌های «خطرناک» در زمانی که هزینه‌های استقراض بالا بود، اجتناب کنند.

اما این دارایی ها از سال گذشته عملکرد خوبی داشته اند، به خصوص که دنیای هوش مصنوعی رونق گرفته است و تصویب ETF نقطه بیت کوین منجر به افزایش علاقه در ایالات متحده شده است. سهام و ارزهای دیجیتال به شدت سرمایه گذاری کنید.

بانک مرکزی از آن زمان در تلاش است تا تورم را به 2 درصد برساند. دقایقی از دیدار روز چهارشنبه نشان داد که به دستیابی به این هدف نزدیک تر است.

در صورتجلسه این جلسه آمده است: “شرکت کنندگان مشاهده کردند که تورم در سال گذشته کاهش یافته است، اما در ماه های اخیر در سطح بالایی باقی مانده است، کمیته به بهبود 2 درصدی دست یافته است در مورد تورم پیشرفت بیشتری در مورد هدف تورم حاصل شده است.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل