Indiana Jones and the Circle در سال 2025 برای PS5 عرضه خواهد شد

Indiana Jones and the Circle در سال 2025 برای PS5 عرضه خواهد شد

Bijie.com گزارش داد:

“Indiana Jones and the Circle” در سال 2025 برای PS5 منتشر خواهد شد. بازی آینده در اواخر سال جاری برای Xbox Series X/S و PC عرضه خواهد شد. این تصمیم بخشی از تصمیم مایکروسافت برای عرضه بازی ها بر روی پلتفرم های مختلف است.

ایندیانا جونز و دایره بازی های ماشینی در نیمه اول سال 2025 روی پلی استیشن عرضه خواهند شد. این بازی ویدئویی اکشن-ماجراجویی تک نفره در اواخر سال جاری برای ایکس باکس عرضه خواهد شد. پس از انقضای پنجره انحصاری، بازیکنان می توانند روی PS5 به بازی دسترسی داشته باشند.

مایکروسافت Indiana Jones and the Circle را راه اندازی خواهد کرد

Indiana Jones and the Circle یک بازی آینده است که توسط Machine Games توسعه یافته و توسط Bethesda Softworks منتشر شده است. این بازی اکشن ماجراجویی در سری ایندیانا جونز اتفاق می‌افتد و با روایت این سری پیوند دارد که در چندین فیلم مستند شده است. وقایع بازی بین فیلم های Raiders of the Lost Ark (1981) و Indiana Jones and the Last Crusade (1989) اتفاق می افتد. بازیکنان به عنوان “ایندی” وارد بازی می شوند و دنیای وسیعی را که شامل بسیاری از مکان های دنیای واقعی مانند مصر، رم، تایلند و رم است، کشف می کنند.

همانطور که از عنوان پیداست، ایندیانا جونز و دایره باستان شناس مشهور را در ماجراجویی هایش در سال 1937 دنبال خواهند کرد. ایندی در حالی که سعی می کنند قدرت دایره را کنترل و مهار کنند، در مقابل گروه های مختلفی قرار می گیرد. دایره بزرگ مجموعه ای از مکان های اسرارآمیز در سراسر جهان است که با اتصال روی نقشه یک دایره کامل را تشکیل می دهند. بازیکنان با انتخاب از میان داستان های درهم تنیده، درگیر شدن در نبرد یا استفاده از فناوری مخفی کاری برای رقابت برای اهداف ماموریت، دنیای وسیعی را پیمایش خواهند کرد. تازیانه امضای شخصیت نیز موجود است و در نبرد و عبور از موانع هنگام تکمیل ماموریت ها بسیار مهم خواهد بود.

در ژانویه 2021، Machine Games و Bethesda به طور مشترک اعلام کردند که بازی در حال توسعه است. توسعه با مشارکت لوکاس فیلم گیمز، زیرمجموعه دیزنی انجام می شود. سازنده همچنین یک تریلر منتشر کرد که سرنخ هایی در مورد تنظیمات بازی ارائه می کرد که بعداً با انتشار تصاویر گیم پلی تایید شد.

مایکروسافت بازی‌ها را برای پلتفرم‌های دیگر منتشر می‌کند

«ایندیانا جونز و دایره» در پایان سال 2024 اکران خواهد شد و تاریخ اکران خاصی هنوز مشخص نشده است. این بازی ابتدا بر روی ایکس باکس و رایانه شخصی به عنوان یک کنسول انحصاری زمان دار با Xbox Game Pass عرضه خواهد شد. پس از پایان دوره انحصاری، بازی در نیمه اول سال 2025 برای PS5 منتشر خواهد شد. این رویکرد چند پلتفرمی برای اولین بار قبل از خریداری ZeniMax توسط Xbox ارائه شد.

مایکروسافت تایید کرد که چندین بازی ایکس باکس را برای پلتفرم های دیگر عرضه خواهد کرد. Hi-Fi Rush، Grounded، Sea of ​​Thieves و Grounded از جمله بازی های انحصاری Xbox هستند که قبلا برای کنسول های PS5 و Nintendo منتشر شده بودند. تصمیم برای انتشار این بازی‌ها باعث گمانه‌زنی بازیکنانی مانند ACatNamedOlive شد که واکنش‌های متفاوتی نسبت به این خبر داشتند و بیشتر آنها می‌گفتند که این یک تصمیم تجاری برای سودآور نگه داشتن شرکت است.


مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل