Google Cloud برای توسعه محصولات بیمه هوش مصنوعی با Prudential شریک می شود

Google Cloud برای توسعه محصولات بیمه هوش مصنوعی با Prudential شریک می شود

Bijie.com گزارش داد:

Google Cloud و Prudential شراکتی را برای توسعه محصولات بیمه ای مبتنی بر هوش مصنوعی برای بهبود تجربه مشتری، نماینده و کارمند اعلام کردند. بخشی از این همکاری، ایجاد آزمایشگاه هوش مصنوعی محتاطانه است که به دستیابی به هدف خود در بهبود خدمات مشتری از طریق بهینه‌سازی توزیع مبتنی بر فناوری و بهبود دسترسی به مراقبت‌های بهداشتی کمک می‌کند.

انتظار می‌رود این حرکت 15000 کارمند Prudential را تحت تأثیر قرار دهد، این افراد به ابزارهای هوش مصنوعی پیشرفته مجهز خواهند شد که می‌توانند وظایف خود را برای تمرکز بر ارائه خدمات شخصی‌تر به‌طور خودکار انجام دهند.

آزمایشگاه هوش مصنوعی، که اواخر امسال افتتاح می‌شود، به‌عنوان انکوباتوری برای تولید هوش مصنوعی، یادگیری ماشین و سایر اشکال هوش مصنوعی در عملیات تجاری خود عمل خواهد کرد. این آزمایشگاه به عنوان یک فضای توسعه دهنده عمل می کند که در آن کارکنان می توانند برنامه های کاربردی مقیاس پذیر یا نمونه های اولیه محصول را با استفاده از انواع مختلف فناوری های هوش مصنوعی موجود امروزی ایجاد کنند. این ایده‌های جدید باید به چالش‌های عملیاتی در صنعت بیمه عمدتاً اما نه منحصراً در مناطقی مانند آفریقا و آسیا رسیدگی کند.

آزمایشگاه هوش مصنوعی Prudential نوآوری مراقبت های بهداشتی را هدایت می کند و عملیات را ساده می کند

اولویت اصلی آزمایشگاه هوش مصنوعی بهینه سازی استفاده از هوش مصنوعی خواهد بود تا اطمینان حاصل شود که مراقبت با کیفیت در دسترس است و در عین حال توانایی نمایندگان برای ارائه یک تجربه شخصی مشتری را بهبود می بخشد. در راستای این تلاش، Prudential به دنبال استفاده از علم داده و سایر پیشرفت‌های تکنولوژیکی برای تسریع عملیات خود از طریق تجزیه و تحلیل افزوده است. Google Cloud همچنین در زمینه هوش مصنوعی مولد ایمن و قابلیت‌های تحویل ابری سرتاسر مورد نیاز برای چنین وظایفی تخصص دارد.

همانطور که توماس کوریان، مدیر عامل Google Cloud تاکید کرد، این همکاری سابقه ای را برای دیجیتالی کردن بیمه در سطح جهانی ایجاد می کند و از قابلیت های نوآورانه هوش مصنوعی مولد استفاده می کند. این سازمان اکنون می‌تواند ایده‌های بیشتری را پیرامون هوش مصنوعی پیاده‌سازی کند و زمینه‌های جدیدی از رشد را باز کند و در عین حال نحوه تعامل آنها با مشتریان را دوباره ابداع کند. با جستجوی بهبود در کارایی عملیاتی، آزمایشگاه هوش مصنوعی قصد دارد فرآیندهای ارائه خدمات به بیمه‌گذاران یا مشتریان و همچنین کارمندان و نمایندگان بیمه را ساده‌سازی کند.

مدیر عامل شرکت، آنیل وادوانی، تاکید کرد که این همکاری مهم است زیرا به کارکنان Prudential اجازه می‌دهد تا خلاقیت بیشتری داشته باشند و در عین حال سرعت ارائه محصولات جدید را به بازار، به ویژه در صنعت بیمه سلامت، افزایش دهند. این اقدام، بیمه‌گر را به عنوان سازمانی قرار می‌دهد که می‌تواند آینده بیمه را شکل دهد و برای مشتریان خود در سراسر آفریقا و آسیا ارزش بیافزاید.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل