اقتصاد

FTX به سمت تخلیه 8 درصد از سهام Anthropic حرکت می کند

FTX به سمت تخلیه 8 درصد از سهام Anthropic حرکت می کند

بر اساس پرونده های دادگاه در تاریخ 3 فوریه، صرافی رمزنگاری ورشکسته FTX به دنبال مجوز دادگاه برای فروش کل سهام خود در شرکت هوش مصنوعی Anthropic است.

>

FTX درخواستی را به دادگاه ورشکستگی ایالات متحده برای ناحیه دلاور ارائه کرد که به دنبال فروش سهام ترجیحی Anthropic Series B، شامل حقوق یا منافع موجود در آن، متعلق به شرکت خواهر خود، Alameda Research بود.

مدیر عامل سابق صرافی، سم بنکمن-فرید، در آوریل 2022 – هفت ماه قبل از امپراتوری اش، حدود 530 دلار در Anthropic سرمایه گذاری کرد در نوامبر همان سال سقوط کرد. بر اساس شواهد ارائه شده در طول دوره، سرمایه سرمایه گذاری شده در استارتاپ هوش مصنوعی در اصل از سپرده های مشتریان در FTX بوده است. محاکمه قانونی Bankman-Fried در اکتبر 2023.

ftx d8a8d987 d8b3d985d8aa d8aad8aed984db8cd987 8 d8afd8b1d8b5d8af d8a7d8b2 d8b3d987d8a7d985 anthropic d8add8b1daa9d8aa d985db8c daa9d986d8af 65bec15a607fd

Alameda تقریباً 13.56٪ از آنتروپیک را پس از بسته شدن بودجه سری B خود در آوریل در اختیار داشت. 2022. آنتروپیک اوراق بهادار دیگری را در دورهای بعدی تأمین مالی منتشر کرد که مشارکت Alameda را تا ژانویه به 7.84 درصد کاهش داد. ارزش آنتروپیک تا دسامبر ۱۸ میلیارد دلار بود که سهام آلامدا در این شرکت را به حدود ۱.۴ میلیارد دلار رساند.

FTX همچنین به دنبال کوتاه کردن جدول زمانی بررسی برای خود است. پیشنهاد فروش، با هدف قرار دادن قطعنامه در جلسه آتی دادگاه ورشکستگی در 22 فوریه.

«انعطاف پذیری برای تنظیم جدول زمانی فروش به تسهیل چنین همکاری هایی از جمله کمک می کند. با اجازه دادن به بدهکاران برای جذب مازاد تقاضا برای اوراق بهادار سهام آنتروپیک که از هر یک از دورهای مالی آنتروپیک کانالیزه می شود. علاوه بر این، با توجه به تعداد و ارزش قابل توجه سهام آنتروپیک که توسط بدهکاران نگهداری می شود، انعطاف پذیری برای فروش بخش هایی از سهام آنتروپیک در زمان های مختلف به بدهکاران کمک می کند تا از منافع خود درآمد کسب کنند.”

عدم سرمایه گذاری در Anthropic بخشی از تلاش های مدیریت جدید FTX برای بازیابی وجوه و بازپرداخت کامل مشتریان است. نماینده حقوقی FTX، اندی دیتدریک، اخیراً در طی یک جلسه دادگاه گفت که FTX پتانسیل بازپرداخت کامل هزینه های خود را دارد. کاربران و طلبکاران، طرح‌های راه‌اندازی مجدد صرافی را رد می‌کنند.

FTX درخواست مشابهی را در 1 فوریه ارائه کرد برای فروش 175 میلیون دلار دعوی علیه شرکت خدمات مالی دیجیتال ورشکسته Genesis Global Capital.

<.>مجله: آیا می توانید به صرافی های رمزنگاری پس از سقوط FTX؟

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا