اقتصاد

Polygon Labs 19% از کارکنان خود را در تلاش برای “عملکرد پیشرفته” کاهش می دهد.

Polygon Labs 19% از کارکنان خود را در تلاش برای “عملکرد پیشرفته” کاهش می دهد.

مدیر عامل شرکت Polygon Labs، Marc Boiron اعلام کرد که این شرکت 60 کارمند خود را “به خاطر افزایش عملکرد” ​​کاهش خواهد داد.

در یک پست وبلاگ 1 فوریه، Boiron گفت کاهش کارکنان “دشوار، اما ضروری” تقریباً 19٪ از اعضای تیم در Polygon را تحت تأثیر قرار داد. به گفته مدیر عامل، اخراج کارکنان به دلیل هیچ دلیل مالی نبود، بلکه تلاشی برای ایجاد یک “تیم جراحی کارآمد، با بوروکراسی به میزان قابل توجهی کمتر.” بویرون گفت: “این تصمیم آسان نیست.” . “ممکن است اندازه مناسب به خاطر عملکرد بهتر، به جای دلایل مالی، غیر متعارف به نظر برسد.”

در پستی در تاریخ 1 فوریه، Sandeep Nailwal بنیانگذار Polygon گفت این برش‌ها «گامی ضروری برای بازگرداندن Polygon Labs به ریشه‌های سگ‌های ضعیف» بود. Polygon 20% از کارکنان خود را کاهش داد — حدود 100 نفر مردم — در فوریه 2023 به عنوان بخشی از تلاش‌های بازسازی داخلی.

Boiron فاش نکرد که کدام کارکنان در زمان انتشار تحت تأثیر اخراج‌ها قرار خواهند گرفت، اما گفت او اطلاعاتی را در اسرع وقت به اشتراک خواهد گذاشت که بر اساس آن کارمندان انتخاب کرده اند. پاسخ های بسیاری به این تصمیم در رسانه های اجتماعی توافق پیشنهادی با رویکرد «سخت اما ضروری» در Polygon.

موارد مرتبط: Polygon-labs چارچوبی را برای طبقه بندی DeFi به عنوان “زیرساخت حیاتی” پیشنهاد می کند

کاهش های Polygon در بحبوحه اخراج بسیاری از شرکت ها در صنایع مختلف رخ داد. مدیر دارایی بلک راک – مسئول یکی از اولین صندوق‌های قابل معامله بیت کوین (BTC) در ایالات متحده است – طبق گزارش‌ها برنامه ریزی کرده است تا 3 درصد از کارکنان خود را در ژانویه کاهش دهد. همچنین گزارش شده است که شرکت پرداخت مالی Block 1000 عضو تیم را اخراج کرد به عنوان بخشی از تلاش‌ها برای ایجاد عملیات کمتر .

مجله: میلیاردر زاغه نشین: داستان باورنکردنی از Polygon’s Sandeep Nailwal

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا