اقتصاد

قیمت بیت کوین پس از اینکه فدرال رزرو امیدوار بود برای کاهش نرخ در ماه مارس کاهش یابد، سقوط کرد

قیمت بیت کوین پس از اینکه فدرال رزرو امیدوار بود برای کاهش نرخ در ماه مارس کاهش یابد، سقوط کرد

بیت کوین (BTC) روز چهارشنبه پس از سقوط فدرال رزرو ایالات متحده تصمیم گرفت نرخ بهره را بدون تغییر باقی بگذارد و امیدها برای کاهش احتمالی نرخ در ماه مارس را کاهش داد.

در طول کنفرانس مطبوعاتی کمیته بازارهای باز فدرال در 31 ژانویه، هیئت مدیره فدرال رزرو گفت نرخ بهره در 5.25٪ -5.50٪ باقی خواهد ماند و اضافه کرد که به “اطمینان بیشتر” نیاز دارد که فشارهای تورمی قبل از کاهش نرخ ها برطرف شده است.

قیمت بیت کوین پس از اعلام FOMC کمی بیش از 2.2 درصد کاهش یافت و در حال حاضر با قیمت 42590 دلار در حال تغییر است — هرچند که همچنان 7 درصد در هفته افزایش یافته است، هر TradingView داده.

d982db8cd985d8aa d8a8db8cd8aa daa9d988db8cd986 d9bed8b3 d8a7d8b2 d8a7db8cd986daa9d987 d981d8afd8b1d8a7d984 d8b1d8b2d8b1d988 d8a7d985db8c 65bae0b217c8a
بیت کوین سقوط کرد 2.2 درصد پس از تصمیم FOMC برای توقف نرخ ها. منبع: TradingView

“کمیته انتظار ندارد تا زمانی که اطمینان بیشتری به اینکه تورم به طور پایدار به سمت 2 درصد حرکت می کند، کاهش دامنه هدف مناسب باشد.” هیئت رزرو فدرال رزرو در بیانیه ای نوشت.

فدرال رزرو افزود که شاخص های اخیر به توسعه اقتصادی «قوی» اشاره کرده و رشد مداوم مشاغل و کاهش نرخ بیکاری را به عنوان شواهدی از قدرت ذکر کرده اند.

با این حال، فدرال رزرو بار دیگر بر جنگ طلبی خود تاکید کرد و گفت که اگرچه تورم در سال گذشته کاهش یافته است، اما همچنان در سطحی است که کاهش نرخ به هیچ وجه قطعی نیست.

“چشم انداز اقتصادی نامشخص است و کمیته همچنان به شدت به ریسک های تورم توجه می کند.”

کاهش نرخ‌ها اغلب برای دارایی‌های ریسکی مانند ارزهای دیجیتال و سهام فناوری صعودی در نظر گرفته می‌شود.

وقتی فدرال رزرو نرخ‌ها را کاهش می‌دهد، استقراض سرمایه را ارزان‌تر می‌کند، که این امر باعث افزایش کلی فعالیت مخارج و رفتار ریسک‌پذیر در اقتصاد می‌شود.

مرتبط: بیت کوین ممکن است تا 30000 دلار کاهش یابد، اما این مشکلی ندارد

در یادداشتی ایمیلی به Cointelegraph، تونی سیکامور، تحلیلگر IG Markets نوشت که بیت کوین به دلیل “وخامت روحیه ریسک” ناشی از جنگ طلبی فدرال رزرو، کاهش یافته است.

Sycamore اضافه کرد که سرمایه‌گذاران می‌توانند پیش از بازگشت به منطقه با قیمت متوسط ​​30،000 دلار، انتظار افزایش به سمت حدود 45000 دلار را داشته باشند. پس از این، سیکامور گفت که انتظار دارد روند صعودی عمومی بیت کوین از سر گرفته شود.

سوالات بزرگ: چگونه پرداخت‌های بیت‌کوین می‌توانند بازگشتی را رقم بزنند؟

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا