اقتصاد

دولت بایدن اعلام کند که تصمیمات اصلی مربوط به هوش مصنوعی پس از فرمان اجرایی گرفته شده است

دولت بایدن اقدامات کلیدی هوش مصنوعی را پس از دستور اجرایی اعلام می کند

کاخ سفید یک برگه اطلاعاتی با اقدامات کلیدی خود در مورد هوش مصنوعی (AI) در ژانویه منتشر کرد. 29، سه ماه پس از انتشار فرمان اجرایی رئیس جمهور جو بایدن.

بروس رید، معاون رئیس کارکنان کاخ سفید، شورای هوش مصنوعی کاخ سفید، متشکل از مقامات طیف وسیعی از ادارات و آژانس های فدرال، برای شنیدن گزارش هایی از نحوه اجرای اقدامات آنها از دستور اجرایی.

برگه اطلاعات اظهار می کند این به روز رسانی ها نشان دهنده “پیشرفت قابل توجه” به سمت دستور رئیس جمهور برای “محافظت از آمریکایی ها در برابر خطرات احتمالی سیستم های هوش مصنوعی” است.

این به روز رسانی ها شامل استفاده از قانون تولید دفاعی برای از توسعه دهندگان هوش مصنوعی بخواهید «اطلاعات حیاتی»، از جمله نتایج تست ایمنی هوش مصنوعی را به وزارت بازرگانی گزارش کنند.

“این شرکت‌ها اکنون باید این اطلاعات را در قدرتمندترین سیستم‌های هوش مصنوعی به اشتراک بگذارند، و همچنین باید خوشه‌های محاسباتی بزرگی را گزارش کنند که قادر به آموزش این سیستم‌ها هستند.”

یک قانون پیش‌نویس پیشنهادی نیز به‌عنوان یک دستاورد گزارش شده است که از شرکت‌های رایانش ابری مستقر در ایالات متحده می‌خواهد تا در صورت ارائه قدرت محاسباتی که به آموزش هوش مصنوعی خارجی کمک می‌کند، گزارش دهند.

علاوه بر این، ارزیابی ریسک توسط 9 آژانس فدرال تکمیل شد که استفاده از هوش مصنوعی را در هر بخش زیرساخت حیاتی پوشش می‌دهند. بر اساس برگه اطلاعات، ارزیابی ها به عنوان مبنایی برای اقدامات بیشتر فدرال مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

d8afd988d984d8aa d8a8d8a7db8cd8afd986 d8a7d8b9d984d8a7d985 daa9d986d8af daa9d987 d8aad8b5d985db8cd985d8a7d8aa d8a7d8b5d984db8c d985d8b1 65b9234131868
نمایش برگه اطلاعات کاخ سفید. منبع: White House.gov

موارد مرتبط: وزارت دفاع ایالات متحده پیش بینی می کند “هوش مصنوعی در مقابل ضد” نبرد هوش مصنوعی

جمی نفزیگر، رئیس شرکت حقوقی بین‌المللی دورسی و ویتنی، گروه امنیت سایبری، حریم خصوصی و تمرین رسانه‌های اجتماعی، به کوین تلگراف گفت: >

“این اولین ارزیابی در نوع خود است و سالانه در آینده انجام خواهد شد. علاوه بر این، ایالات متحده چندین مرحله را تکمیل کرد که به کارآمد کردن استخدام استعدادهای بین المللی هوش مصنوعی در ایالات متحده کمک می کند.

علاوه بر اهداف ایمنی محور، برگه اطلاعات تلاش‌ها و نوآوری‌های جدید را در ۹۰ روز گذشته برای «جذب و آموزش کارگران با تخصص هوش مصنوعی» برجسته کرد.

این شامل شرکت بنیاد ملی علوم و Nvidia برای پیشرفت هوش مصنوعی، راه اندازی AI Talent Surge برای ترویج استخدام متخصصان هوش مصنوعی در سراسر دولت فدرال و تاسیس یک کارگروه هوش مصنوعی در وزارت بهداشت و خدمات انسانی، که به توسعه سیاست هایی برای نوآوری هوش مصنوعی در مراقبت های بهداشتی کمک می کند.

نفزیگر تاکید کرد که ایالات متحده “بسیاری از الزاماتی را که برای سه ماه اول فرمان اجرایی تعیین شده بود برآورده کرده یا از آن فراتر رفته است.”

“در سال جاری و تا ژوئن 2025، ما شاهد بسیاری از جنبه های دیگر از دستور رئیس جمهور بایدن خواهیم بود که از بسیاری از آژانس های فدرال انتظار می رود.”

مجله: موارد استفاده واقعی از هوش مصنوعی در کریپتو: بازارهای هوش مصنوعی مبتنی بر رمزنگاری و تحلیل مالی هوش مصنوعی

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا