اقتصاد

ETF بیت‌کوین نقطه هش‌دکس از فایل‌های اصلاح‌شده S-1 حذف شده است – معنی آن چیست؟

ETF بیت‌کوین نقطه هش‌دکس از فایل‌های اصلاح‌شده S-1 حذف شده است – معنی آن چیست؟

چندین مدیر دارایی اصلاحات فرم S-1 را در 8 ژانویه به عنوان بخشی از فرآیند دریافت تأییدیه برای عرضه سهام بیت کوین لحظه ای (BTC) صندوق قابل مبادله در صرافی های مستقر در ایالات متحده. قابل توجه است که از میان بسیاری از شرکت‌هایی که درخواست داده‌اند، شرکت مدیریت دارایی‌های رمزنگاری Hashdex فرم اصلاح‌شده‌ای صادر نکرده است.

در ۸ ژانویه، شرکت‌های مدیریت دارایی از جمله Valkyrie، WisdomTree، BlackRock، VanEck، Invesco and Galaxy، Grayscale، و ARK Invest و 21Shares فرم های اصلاح شده S-1 خود را با کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده ثبت کردند، که حرکتی کلیدی در جهت تایید احتمالی ETF بیت کوین نقدی است. در حالی که Hashdex فرم اصلاحیه 19b-4 را در کنار شرکت های فوق الذکر در 5 ژانویه ثبت کرد، در دور بایگانی 8 ژانویه گنجانده نشد، که منجر به گمانه زنی در مورد وضعیت وسیله سرمایه گذاری بیت کوین آن شد.

طبق پست 8 ژانویه X (توئیتر سابق) جف سیفارت، تحلیلگر ETF بلومبرگ ، برنامه ETF بیت کوین Hashdex از این نظر با سایر شرکت ها متفاوت بود درخواست برای تبدیل یک ETF آتی ارز دیجیتال موجود. Hashdex درخواست خود را در ماه آگوست به SEC ارسال کرد، با پیشنهاد سرمایه گذاری آتی وسیله نقلیه که می تواند بیت کوین را نیز نگه دارد.

مرتبط: گری جنسلر قبل از تایید بالقوه ETF بیت کوین، هشداری در مورد ارزهای دیجیتال صادر می کند

تأیید ETF بیت کوین برای هیچ مدیر دارایی تضمین نمی شود، اما بسیاری از کارشناسان پیشنهاد کرده‌اند که پرونده‌های SEC و اقدامات قانونی قبلی می‌تواند نشانه‌ای مثبت برای این باشد که کمیسیون برای اولین بار به وسیله سرمایه‌گذاری چراغ سبز نشان می‌دهد. در ماه اکتبر، یک قاضی به کمیسیون بورس و اوراق بهادار دستور داد تا یک برنامه نقدی بیت کوین ETF از Grayscale Investments را پس از اینکه تصمیم آن را برای رد این پیشنهاد “خودسرانه و دمدمی مزاجانه” اعلام کرد، دوباره بررسی کند.

در حالی که فقدان فرم S-1 اصلاح شده بود. ممکن است تاخیر در ETF بیت کوین Hashdex را نشان دهد، اگر SEC با چندین تایید در این هفته به جلو حرکت کند، ممکن است دلایل تایید یا رد ETF را تغییر ندهد. مدیر دارایی یک کمپین رسانه ای را برای تبلیغ بیت کوین در 28 دسامبر راه اندازی کرد، پس از یک تبلیغ مشابه. نقطه از Bitwise.

مجله: 10 بهترین مطالعه طولانی در مورد کریپتو در سال 2023

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا