واتس اپ ممکن است ویژگی را برای سازماندهی چت ها با لیست های سفارشی معرفی کند: گزارش

واتس اپ ممکن است ویژگی را برای سازماندهی چت ها با لیست های سفارشی معرفی کند: گزارش

گزارش wabetainfo می‌گوید واتس‌اپ در حال کار بر روی یک ویژگی برای فیلتر کردن چت‌ها است و پیش‌نمایش [فایل] را نشان می‌دهد.
| اعتبار عکس: AP

WhatsApp در حال کار بر روی ویژگی است که به کاربران امکان می دهد لیست های سفارشی را برای فیلتر کردن تنظیم کنند. و طبق گزارشی از WaBetaInfo، چت های خود را راحت تر سازماندهی می کنند.

این ویژگی که ظاهراً هنوز در دست توسعه است، مربوط به نسخه بتا WhatsApp برای اندروید 2.24.18.16 به روز رسانی outlet گفته شد در فروشگاه Google Play در دسترس است.

این ویژگی، در صورت انتشار، برای کاربرانی مفید خواهد بود که می‌خواهند حلقه‌های اجتماعی خود را سازماندهی کنند، با چت‌های تجاری به روشی ساده‌تر برخورد کنند، یا صرفاً از هم جدا شوند. تعاملاتی که با کار و تماس های شخصی خود دارند.

در حال حاضر، WhatsApp یک فیلتر علاقه مندی ارائه می دهد که در آن کاربران می توانند با پیمایش به صفحه دیگری، مهم ترین چت های خود را راه اندازی کرده و به آن دسترسی داشته باشند.

به غیر از در اینجا، گزینه ای برای وجود دارد پیام‌های گپ شخصی بیشتری را قفل کنید تا فقط مالک دستگاه بتواند با خیال راحت به آن‌ها دسترسی داشته باشد.

WhatsApp همچنین نسخه‌ای از پلتفرم پیام‌رسانی را ارائه می‌کند که هدف آن کاربران تجاری است.

 

 

 

چنانچه در این نوشته کلمه ای یا متنی باعث ناراحتی شما شده به ما در قسمت نظرات اطلاع دهید

خروج از نسخه موبایل