تریلر New Legend of Zelda: Echoes of Wisdom با استفاده از شمشیر زلدا را می بیند

تریلر New Legend of Zelda: Echoes of Wisdom با استفاده از شمشیر زلدا را می بیند

از تریلرهای گذشته، دیده‌ایم که در این بازی، زلدا با استفاده از Echoes به نفع خود مبارزه می‌کند و به او اجازه می‌دهد تا اهرمی بر دشمنان به دست آورده و اشیا را به سمت آنها پرتاب کند تا آنها را شکست دهد. با این حال، آخرین تریلر پنج دقیقه ای منتشر شده در کانال نینتندو یوتیوب، زلدا را در حال کشیدن شمشیر نشان می دهد.

این تریلر همچنین دنیای Hyrule را به نمایش می‌گذارد که توسط Rift‌های مرموز که از ناکجاآباد ظاهر شده‌اند از هم جدا شده است. این شکاف‌ها به طور مشابه پدرش، پادشاه، و را گرفت. لینک خودش. با همکاری با موجودی عرفانی به نام تری، او می‌تواند به درون Rifts بپرد و راه‌هایی را برای تعمیر زمین و بازگرداندن آن به شکوه سابقش کشف کند.

یکی از قسمت‌های اصلی، جدای از Hyrule، که بازیکنان می‌توانند در The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom به کاوش در آن بپردازند، دنیای ثابت است. تریلر پنج دقیقه ای بالا عمدتاً این منطقه را به نمایش می گذارد. هر چیزی که در فضای خالی مکیده می شود، متحجر می شود و اگر نتوان با خیال راحت به Hyrule برگرداند، در نهایت به طور کامل ناپدید می شود.

دنیای بی‌حرکت نه تنها خانه پلتفرم‌های پیچیده‌ای است که در آن زلدا باید به استفاده از Echoes خود برای پلتفرم تکیه کند، بلکه خرابه‌ها و سیاه‌چال‌هایی نیز برای کاوش وجود دارد، و زلدا باید برای عبور از پازل‌های زیر راه خود را طی کند. آنها.

به دلیل ریفت‌های مختلف پراکنده شده در Hyrule، هر ریفت زلدا را به بخش جدیدی از Still World می‌آورد و کاوش‌های جدید و ویژگی‌هایی را در هر منطقه ایجاد می‌کند. زلدا در طول ماجراجویی‌های خود، شمشیر مرموزی را برمی‌دارد که به او اجازه می‌دهد از فرم شمشیرباز خود استفاده کند.

با استفاده از این فرم، او می‌تواند مستقیماً به دشمنان حمله کند نه اینکه مجبور باشد از Echoes خود برای انجام این کار برای او استفاده کند، و همه همان حملات شمشیر اصلی را دارد که Link استفاده می‌کند. او همچنین می تواند از یک سپر در این فرم استفاده کند. در حالی که او می‌تواند خودش با دشمنان مقابله کند، شما همچنین می‌توانید از پژواک‌های او به‌طور هم‌زمان استفاده کنید و به شما این امکان را می‌دهد که با مبارزه با آنها به عنوان Zelda و Echoes، سریع‌تر دشمنان را نابود کنید.

با این حال، فرم Swordfighter برای همیشه در دسترس نیست. وقتی انرژی او تمام شود، دوباره به فرم استاندارد خود تبدیل می‌شود، جایی که برای انجام خواسته‌هایش تنها به قدرت اکو متکی است. برای اینکه بتوانید به استفاده از فرم Swordfighter ادامه دهید، باید انرژی را جمع آوری کنید که گیج را دوباره پر می کند.

The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom برای انتشار در 26 سپتامبر 2024 در نینتندو سوییچ.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل