Frostpunk 2 برای داشتن پشتیبانی مود در راه اندازی

Frostpunk 2 برای داشتن پشتیبانی مود در راه اندازی

Frostpunk 2 خیلی دور نیست و تاریخ انتشار برنامه ریزی شده سپتامبر تعیین شده است 20, 2024. دیروز در یک ویدیو جدید اعلام شد که Frostpunk 2 با پشتیبانی رسمی ماد راه اندازی می شود و ابزاری که FrostKit نام دارد. این ابزار زمانی که بازی به طور رسمی منتشر شود در نسخه بتا خواهد بود و آنها به کار روی آن و بهینه سازی آن برای استفاده بازیکنان ادامه خواهند داد.

پشتیبانی مود Frostpunk 2 به کسانی که می خواهند از انرژی خلاقانه خود برای ایجاد نقشه ها و سناریوهای جدید استفاده کنند، این امکان را می دهد، کاری که طرفداران از آغاز Frostpunk می خواستند انجام دهند. توسعه دهندگان در اعلامیه خود اعلام کرده اند که “بازی اصلی و موتور داخلی محدودیت هایی داشتند که ما را از انجام آن باز می داشت”، اما از آن زمان به بعد آن را با Unreal Engine تعویض کردند.

برای جشن گرفتن اعلام Frostpunk 2 که از همان ابتدا پشتیبانی ماد را دارد، یک تریلر اعلامیه رسمی برای پشتیبانی از مود منتشر کردند تا بازیکنان بتوانند نگاهی اجمالی به آنچه که از FrostKit انتظار دارند بیابند.

با استفاده از FrostKit، بازیکنان می‌توانند نقشه‌های خود را بسازند و آن‌ها را با مدل‌های سفارشی پر کنند، و همچنین سناریوهای سفارشی خود را ایجاد کنند و به بازیکنان این امکان را می‌دهند تا با تم‌های باستانی، کیهانی و پسا آخرالزمانی بازی کنند.

از آنجایی که این ابزار در نسخه بتا منتشر می‌شود، برخی از قسمت‌های FrostKit بلافاصله در دسترس بازیکنان قرار نخواهد گرفت، اما برای اکثریت قریب به اتفاق، بازیکنان می‌توانند به همه ابزارهایی که برای سفارشی کردن بازی خود نیاز دارند دسترسی داشته باشند. چگونه آنها دوست دارند با گذشت زمان، FrostKit با دریافت بازخورد از بازیکنانی که از این ابزار استفاده می‌کنند، گسترش یافته و بهبود می‌یابد.

برای اطمینان از اینکه FrostKit برای روز راه اندازی Frostpunk 2 آماده است، ابتدا به صورت بتای باز برای اعضای خاصی از جامعه مودینگ اختصاصی منتشر می شود تا اطمینان حاصل شود که همه چیز همانطور که باید و در حال اجرا است بازخورد ارزشمندی که به آنها کمک می کند تا قبل از انتشار کامل بازی، هر گونه ترفند و تغییر لازم را انجام دهند.

توسعه دهندگان با امضای اعلامیه خود اضافه کردند: “این اولین بار است که یک ابزار اصلاح را معرفی می کنیم و به احتمال زیاد در اولین تلاش همه چیز را به طور کامل انجام نخواهیم داد، اما متعهد هستیم که در نهایت آن را به بهترین شکل ممکن انجام دهیم. “

Frostpunk 2 برای انتشار در PlayStation 5 تنظیم شده است، Xbox Series X|S و PC. برای کسانی که می‌خواهند زودتر وارد بازی شوند، خرید نسخه Deluxe Digital Frostpunk 2 به شما این امکان را می‌دهد تا سه روز دسترسی زودهنگام داشته باشید و قبل از هر کس دیگری Frostpunk 2 را تجربه کنید.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل