فناوری

آیفون 17 با طراحی نازک مانند آیپد پرو جدید: گزارش

آیفون 17 با طراحی نازک مانند آیپد پرو جدید: گزارش

‘Skinnier’ iPhone 17

  • برنامه های اپل برای سری آیفون 17 شامل یک “قابل توجه با توجه به آخرین خبرنامه Power On توسط مارک گورمن.
  • هیچ جزئیات دیگری به اشتراک گذاشته نشده است جز اینکه این آیفون فوق باریک به موقع برای عرضه آیفون 17 در سال 2025 آماده می شود. 
  • برنامه های اپل برای محصولات با طراحی نازک به مک بوک پرو و ​​واچ نیز گسترش می یابد. . بنابراین می‌توانید در آینده انتظار دستگاه‌های نازک‌تر اپل را داشته باشید. بنابراین آی‌پد پرو تنها آغازی برای محصولات نازک و سبک اپل بود. 
  • آیفون 6 تا کنون باریک ترین آیفون با ابعاد 6.9 میلی متر است و این آیفون در سال 2014 عرضه شد. جالب است که ببینیم اپل چگونه به این طراحی فوق العاده باریک برای آیفون های آینده دست می یابد. 

< جزئیات هنوز کمیاب است، اما آیفون 17 اسلیم می تواند آیفون نازک و سبکی باشد که شایعه شده است. این خبر اولین بار در ماه می در مورد سری آیفون 17 با چهار مدل آیفون 17، آیفون 17 اسلیم، آیفون 17 پرو و ​​آیفون 17 پرو مکس گزارش شد. گفته می شود آیفون 17 اسلیم با طراحی باریک عرضه می شود و جایگزین نسخه پلاس خواهد شد. همچنین دارای طراحی آلومینیومی است که گفته می شود "پیچیده تر" است. اگرچه آیفون 17 اسلیم جایگزین مدل پلاس می شود، اما همچنان با نمایشگر بزرگی که می تواند صفحه نمایش 6.6 اینچی باشد، ادامه خواهد داد.  

در مورد آیفون 17 پرو مکس، طبق گزارشات، روکش تیتانیومی خواهد داشت اما جزیره دینامیکی کوچکتری دارد. اپل برای دستیابی به طراحی جزیره پویا کوچک، از فناوری جدید “فلزات” استفاده می کند که برای حسگر مجاورت استفاده می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا