فناوری

قیمت JBL Live Beam 3 هند، ویژگی‌های رسماً قبل از عرضه در 18 ژوئن فاش شد

قیمت JBL Live Beam 3 هند، ویژگی‌های رسماً قبل از عرضه در 18 ژوئن فاش شد

قیمت JBL Live Beam 3 در هند، در دسترس بودن

از طریق آمازون microsite، مشخص شده است که ایربادهای آتی JBL Live Beam 3 در دسترس خواهند بود. برای روپیه 13,999 برای مصرف کنندگان هندی. پس از راه اندازی، می توان آن را از طریق Amazon در هند خریداری کرد. هدفون‌ها احتمالاً در رنگ‌های آبی، خاکستری و مشکی در دسترس خواهند بود.

ویژگی های JBL Live Beam 3

مهم ترین ویژگی JBL Live Beam 3 که هنوز راه اندازی نشده است این است که دارای یک صفحه نمایش لمسی 1.45 اینچی روی SmartCase که به کاربران امکان می دهد موسیقی و میزان صدا را بدون نیاز به دسترسی به برنامه JBL در تلفن های هوشمند خود کنترل کنند. SmartCase همچنین به کاربران اجازه می‌دهد تماس‌ها و موسیقی را مدیریت کنند.

ایربادهای JBL Live Beam 3 دارای درایورهای دینامیک 10 میلی‌متری هستند که با صدای امضای JBL برای باس عمیق نیرو می‌گیرند. در همین حال، ویژگی صوتی فضایی به کاربران امکان می دهد از صدایی شبیه به تئاتر لذت ببرند. این هدفون دارای رتبه IP55 است که در برابر گرد و غبار و جت‌های آب محافظت می‌کند و دارای اتصال بلوتوث 5.3 است.

این هدفون‌ها همچنین قابلیت حذف نویز تطبیقی ​​را با حالت محیطی هوشمند ارائه می‌دهند که تجربه صوتی فراگیر و توانایی در صورت لزوم با محیط اطراف خود در ارتباط باشند. آنها همچنین دارای صدای Hi-Res با پشتیبانی LDAC برای تجربه صدای بی سیم با کیفیت بالا هستند.

JBL Live Beam 3 دارای شش میکروفون برای وضوح تماس بهتر است. ادعا می شود که هدفون ها تا 48 ساعت زمان پخش کلی و حداکثر 10 ساعت موسیقی با ANC روشن و 12 ساعت با ANC خاموش ارائه می دهند. این هدفون ها همچنین از شارژ سریع پشتیبانی می کنند که تنها با 15 دقیقه شارژ سریع 4 ساعت شارژ می شود.

این هدفون ها همچنین دارای قابلیت اتصال چند نقطه ای هستند که به کاربران امکان می دهد هدفون ها را با چندین دستگاه متصل کنند. همچنین دارای Google Finder است که در صورت گم شدن هدفون به پیدا کردن آنها کمک می کند. انتظار می‌رود که جزئیات بیشتر در زمان عرضه فاش شود.

جایگزین‌های JBL Live Beam 3

شایان ذکر است که JBL Live Beam 3 گران است و قیمتی در حدود 14000 روپیه در هند دارد. در این نقطه قیمت، کاربران می توانند Sony LinkBuds S WF-LS900N را نیز امتحان کنند که در آمازون 13989 روپیه قیمت دارد. این قابلیت حذف نویز، رتبه IPX4، کنترل صدای تطبیقی، صدای Hi-Res و صدای واقعی 360 با چند نقطه و موارد دیگر را ارائه می دهد.

از سوی دیگر، Samsung Galaxy Buds 2 Pro در Flipkart 13999 روپیه قیمت دارد. شش میکروفون، پشتیبانی ANC و رتبه IPX7 را ارائه می دهد. در همین حال، Jabra Elite 8 Active در آمازون 15999 روپیه قیمت دارد و دارای ANC تطبیقی ​​و شش میکروفون مشابه هدفون های JBL است. همچنین دارای حالت شنیداری و موارد دیگر است. با این حال، هیچ یک از آنها کیس با نمایشگر ارائه نمی دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا