فناوری

Honor Magic V Flip با صفحه نمایش پوششی 4 اینچی، Snapdragon 8+ Gen 1 SoC در چین عرضه شد: قیمت، مشخصات

Honor Magic V Flip با صفحه نمایش پوششی 4 اینچی، Snapdragon 8+ Gen 1 SoC در چین عرضه شد: قیمت، مشخصات

قیمت Honor Magic V Flip، در دسترس بودن

  • Honor Magic V Flip از 4999 یوان شروع می شود ( تقریباً 57500 روپیه برای مدل پایه با 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی. این گوشی در نوع دیگری با 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه با قیمت 5999 یوان (تقریباً 69100 روپیه) عرضه می شود.
  • قابلیت تاشو Honor جدید در چین عرضه شده است و فعلاً فقط در اینجا در دسترس خواهد بود. هیچ صحبتی در مورد اینکه Honor Magic V Flip در بازارهای جهانی از جمله هند عرضه خواهد شد یا خیر وجود ندارد.
  • Honor Magic V Flip در رنگ های مشکی عنبیه، Camellia White، Champagne Pink و نسخه محدود Jimmy Choo عرضه می شود.< /li>

Honor Magic V Flip: بزرگترین نمایشگر روی جلد

Honor Magic V Flip به دلیل صفحه نمایش پوششی 4 اینچی خود که بزرگترین نمایشگر تاشوی تاشو است متمایز است. برای زمینه، Galaxy Z Flip 5 دارای پوشش 3.4 اینچی است. نمایش دادن. Honor Magic V Flip همچنین یک تقسیم افقی ارائه می دهد تا بتوانید ویدیوها را تماشا کنید و از پنل کنترل در پایین استفاده کنید. Always on Display (AoD) وجود دارد و حتی می‌توانید برنامه‌های تمام صفحه را روی صفحه نمایش اجرا کنید. همچنین می‌توانید بدون وقفه به استفاده از برنامه‌ها از صفحه اصلی تا صفحه نمایش روی جلد ادامه دهید.

<مشخصات Honor Magic V Flip

Honor Magic V Flip دارای صفحه نمایش 6.8 اینچی FHD+ OLED با پنل LTPO، نرخ تازه سازی 120 هرتز، حداکثر روشنایی 3000 نیت و Dolby Vision است. در قسمت جلویی صفحه نمایش 4 اینچی با رزولوشن 1092 در 1200 پیکسل، نرخ تازه سازی 120 هرتز و حداکثر روشنایی 1600 نیت وجود دارد.

در زیر کاپوت گوشی تاشو، چیپست Snapdragon 8+ Gen 1 جفت شده است. با حداکثر 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت فضای ذخیره سازی. این دوربین دارای یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی IMX906 سونی با OIS و یک دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض است که به عنوان یک لنز ماکرو عمل می کند. گوشی تاشو دارای یک دوربین جلوی 50 مگاپیکسلی سونی IMX816 برای سلفی است.

در قسمت نرم افزار، Honor Magic V Flip از MagicOS 8.0 مبتنی بر اندروید 14 بهره می برد. همچنین دارای باتری 4800 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 66 واتی است. از نظر ابعاد، آنر مجیک وی فلیپ 14.89 میلی متر در حالت بسته و 7.5 میلی متر باز است. این دستگاه مجهز به مکانیزم لولای داخلی است که از اجزای فویل فولادی سبک وزن و یک قاب آلومینیومی استفاده می کند. این تاشو حتی یک صفحه VC خنک کننده مایع 0.25 میلی متری برای دفع گرما دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا