فناوری

تاریخ عرضه رسمی OnePlus Nord CE4 Lite در هند مشخص شد

تاریخ عرضه رسمی OnePlus Nord CE4 Lite در هند مشخص شد

OnePlus Nord CE4 Lite هند راه اندازی شد

OnePlus میزبانی می شود رویدادی در 18 ژوئن در ساعت 7 بعد از ظهر برای عرضه جدیدترین گوشی هوشمند خود در هند. یک میکروسایت برای این تلفن هوشمند آینده OnePlus در وب‌سایت رسمی و Amazon، تاریخ و زمان راه اندازی دستگاه را فاش می کند. این احتمال وجود دارد که این شرکت OnePlus Nord CE4 Lite را در این رویداد عرضه کند. این دستگاه با قیمت زیر 20000 روپیه در هند به فروش می رسد. 

OnePlus Nord CE 4 Lite India launch

مشخصات OnePlus Nord CE4 Lite (مورد انتظار) 

با تشکر از نشت قبلی، ما تصوری تقریبی از آنچه OnePlus Nord CE4 Lite در زیر کاپوت خواهد داشت داریم. 

  • نمایشگر: OnePlus Nord CE4 Lite 5G یک پنل 6.67 اینچی FHD+ AMOLED را به نمایش می گذارد که از آن پشتیبانی می کند. نرخ رفرش 120 هرتز در مقایسه با نسخه قبلی خود، OnePlus Nord CE3 Lite ، صفحه نمایش 6.72 اینچی FHD+ 120 هرتزی دارید.
  • چیپست: OnePlus Nord CE 4 Lite 5G انرژی را از پردازنده Qualcomm Snapdragon 6 Gen 1 SoC تامین می کند. در قلب Nord CE3 Lite 5G، Qualcomm Snapdragon 695 5G SoC قرار دارد که Nord CE4 Lite را قدرتمندتر از مدل قبلی خود
  • دوربین های عقب می کند. : این دوربین دارای تنظیمات دوربین سه گانه پشتی شامل دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، سنسور عمق 2 مگاپیکسلی و لنز ماکرو 16 مگاپیکسلی خواهد بود. Nord CE3 Lite با دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی عرضه می‌شود، به این معنی که Nord CE4 Lite در مقایسه با نسخه قبلی در بخش دوربین، کاهش یافته است. با این حال، سنسورهای دیگر Nord CE3 Lite شامل یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی است.
  • OS: OnePlus Nord CE4 Lite 5G بر روی اندروید 14 اجرا می شود و این شرکت ممکن است حداقل دو به روز رسانی سیستم عامل اندروید و سه سال وصله امنیتی ارائه دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا