فناوری

iOS 18 یک راه سریع و آسان برای خاموش کردن آیفون شما اضافه می کند: در اینجا نحوه عملکرد آن آمده است

iOS 18 یک راه سریع و آسان برای خاموش کردن آیفون شما اضافه می کند: در اینجا نحوه عملکرد آن آمده است

دکمه جدید برای خاموش کردن آیفون در iOS 18

  • خاموش کردن آیفون نیست اگر مراحل صحیح را ندانید، ساده ترین است و می تواند بسیار گیج کننده باشد. کاری که در حال حاضر باید انجام دهید این است که دکمه کناری و یکی از دکمه های صدا را فشار داده و نگه دارید تا نوار لغزنده «خاموش خاموش» روی صفحه ظاهر شود. راه دیگر این است که به Settings > General > Shut Down بروید، سپس نوار لغزنده را بکشید.
  • iOS 18 یک راه سریع و آسان برای خاموش کردن آیفون شما ارائه می دهد و می توانید آن را در مرکز کنترل جدید پیدا کنید.< /li>
  • ابتدا باید با کشیدن انگشت به سمت پایین صفحه از گوشه سمت راست بالای آیفون، Control Center را باز کنید. نماد پاور جدید را در گوشه سمت راست بالای مرکز کنترل خواهید دید. روی آن ضربه بزنید و نوار لغزنده خاموش کردن نمایش داده می شود. از این میانبر به راحتی می توانید آیفون خود را خاموش کنید. 

iOS 18 حتی در حالت ذخیره باتری زمان را نشان می دهد

اپل عملکرد ذخیره انرژی را به روز کرده است برای آیفون‌های دارای ویژگی کوچک در iOS 18 برای کسانی که اطلاع ندارند، این ویژگی مقدار کمی در عمر باتری صرفه جویی می کند، بنابراین می توانید در صورت از بین رفتن قفل آیفون به Find My و باز کردن NFC دسترسی داشته باشید. در iOS 18، آیفون شما زمان را در حالت Power Reserve نشان می دهد. این یک ویژگی کوچک اما مفید است که می تواند برای برخی از کاربران مفید باشد. 

این ویژگی جدید در حال حاضر فقط در سری آیفون 15 در دسترس است. این مورد در iPhone 14 Pro Max توسط MacRumors با نسخه بتای توسعه دهنده iOS 18 آزمایش شد اما کار نکرد. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا